Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - pdf pdf, eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

przeczytaj fragment przeczytaj fragment

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - pdf, eBook

ebook

  • pdf

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - pdf - opis produktu:

Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej.
Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności.

Książka składa się z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziałach teoretycznych ukazano obecną sytuację na polskim rynku pracy, koncepcję budowania marki pracodawcy, ideę silnej marki i relacje pomiędzy marką korporacyjną a innymi markami. Rozdział empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycję modelu spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczące jego wdrażania.

eBook pdf Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - pdf pochodzi z wydawnictwa Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Autorem książki jest Agata Matuszewska-Kubicz. Należy do gatunków: ekonomia i biznes. Książka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - pdf liczy 196 stron.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: ekonomia i biznes
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Rok publikacji: 2020
  • Ilość stron: 196
  • ISBN: 978-83-8220-009-6
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 16.10.2020

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
eBook pdf
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - pdf

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.