Marka, Konsument, Badacz - pdf , eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

Marka, Konsument, Badacz - pdf

Spotkania na rynku

ebook

  • pdf

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Rozmiar pliku 1.79 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

Marka, Konsument, Badacz - pdf, Spotkania na rynku - opis produktu:

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:
- przegląd rodzajów badań konsumenckich,
- kryteria wyboru firmy badawczej,
- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.

Adresaci:
Książka skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom.

Autorka ma rację, że w badaniach rynku uważniej przyjrzeć się należy samemu konsumentowi, jego sposobom działania w warunkach różnorakiej niepewności, ryzyka i kryzysu. Pomóc w tym może wiedza metodologiczna badacza - socjologa, jak też znajomość sztuki łączenia w całość, jaką powinien posiadać dobry menedżer. Zawsze wymaga to także wyobraźni społecznej. Te walory książka Katarzyny Staszyńskiej z pewnością posiada.
prof. dr hab. Witold Morawski, Akademia Leona Koźmińskiego

eBook pdf Marka, Konsument, Badacz - pdf Spotkania na rynku, pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorem książki jest Katarzyna M. Staszyńska. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Marka, Konsument, Badacz - pdf liczy 224 stron.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok publikacji: 2013
  • Ilość stron: 224
  • ISBN: 978-83-264-5497-4
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 24.09.2020

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
-21% Bestseller Czuła przewodniczka - audiobook mp3

MP3

produkt cyfrowy
-23% Bestseller Czuła przewodniczka - mobi, epub

E-book

produkt cyfrowy
-21% Bestseller Idealny rodzic nie istnieje - pdf

E-book

Idealny rodzic nie istnieje - pdf 40,11 zł 50.78
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
-21% Bestseller Jak zrozumieć małe dziecko - mobi, epub

E-book

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
eBook pdf
Marka, Konsument, Badacz - pdf, Spotkania na rynku

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.