eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

ebook

Wydawnictwo SQN Sine Qua Non
Data wydania 2018
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?

Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.

To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: SQN Sine Qua Non
Rok publikacji: 2018

RECENZJE - eBook - Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

4.6/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Boookreads

ilość recenzji:8

brak oceny 5-01-2019 16:03

?Krew, pot i piksele? to książka Jasona Schreiera, która oświetla proces tworzenia gier wideo, ale z bardziej oddalonego miejsca. Jego dzieło gromadzi historię rozwoju 10 gier z ostatniej dekady, od wielkich hitów, takich jak Destiny i Wiedźmin 3, po niszowy sukces, takich gier jak Shovel Knight i Stardew Valley. Ta pozycja zawiera wyczerpujący obraz stresów i napięć związanych z tworzeniem gier.

?Krew pot i piksele? to, szczerze mówiąc, bardzo ponure spojrzenie na tworzenie gier w przeważającej części. To prawda, że prawie wszystkie z tych gier okazały się, w pewnym stopniu sukcesami, więc każdy rozdział ma stosunkowo szczęśliwe zakończenie, ale proces, do którego się udaje, jest pracochłonny.

Każdy rozdział dotyczy innego aspektu tego, co może pójść nie tak podczas produkcji.
Mniejsze gry to opowieści o pojedynczych osobach lub małych zespołach, które porzucają prawie wszystko, nawet całe swoje życie, ryzykując tym utratę najbliższych.

Każda opowieść koncentruje się na wewnętrznych działaniach konkretnego zespołu lub pracowni zwykle obejmujących proces tworzenia gry od początku, do końca.
Niezależnie od rodzaju gier, które cię interesują, prawdopodobnie jest to opowieść, która okaże się fascynująca. Od epickiego przeboju akcji Uncharted 4 po ponury i relaksujący symulator farmy Stardew Valley, Schreier zapewnia właściwą perspektywę każdej sytuacji.

Pomimo często ogromnych różnic między prezentowanymi grami i historiami, które ich dotyczą, istnieje przynajmniej jeden element, który łączy je wszystkie: kryzys.
Ten przerażający termin branżowy dotyczący przedłużających się długich godzin i późnych nocy jest niemal powszechnie uważany za jeden z największych problemów w tworzeniu gier.

Autor pozwala ludziom i okolicznościom mówić same za siebie, dzięki czemu każda powieść rozwija się naturalnie.
Książka przekazuje uziemionym ludziom uczucia i motywacje, a nie karykatury. Każdy szczegół, każda wycena istnieje, aby służyć większej i ważniejszej narracji, a na tych stronach nie znajdziesz żadnych plotek.

?Krew pot i piksele? to idealna rekomendacja dla każdego fana gier, który pragnie uzyskać leszy wgląd w sposób, w jaki tworzone są ich ulubione gry.
To ważna książka, która może nie być strasznie ekscytująca lub szczególnie zabawna, ale jest niezwykle interesująca i powinna być obowiązkową lekturą dla każdego, kto gra w gry.