eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Konsument na rynku usług

ebook

Wydawnictwo C.H.Beck
Data wydania 2015
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.

Autorzy badają:

jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań,
jakie działania marketingowe są na nim prowadzone,
jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług,
jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze.

Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Powstanie tak obszernej książki jest rezultatem wieloletnich badań naukowych i pracy dydaktycznej autorów związanych z Uniwersytetem Szczecińskim, specjalizujących się w problematyce badania sfery usług w jej wielu przekrojach, czego wyraźnym dowodem jest zwłaszcza empiryczna część monografii.
(...) Czytelnicy odnajdą tu uporządkowaną, przydatną wiedzę o współczesnym sektorze usług i procesach sprzyjających rozwojowi konsumpcji zróżnicowanych rodzajowo usług. Na rynku wydawniczym od wielu lat brakuje pozycji tak kompleksowo i nowocześnie opisującej problematykę usług od strony popytu i konsumenta. Wydaje się, że ta publikacja dobrze zapełni widoczną lukę wydawniczą w tym obszarze.
Dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik
Prof. UE we Wrocławiu
Katedra Podstaw Marketingu

Zespół autorski tworzą głównie pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, specjaliści w zakresie omawianych zagadnień zajmujący się naukowo i praktycznie problematyką usług.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: C.H.Beck
Rok publikacji: 2015

RECENZJE - eBook - Konsument na rynku usług

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0