Język reklamy - pdf , eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

Język reklamy - pdf

ebook

  • pdf

Język reklamy - pdf - opis produktu:

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić?

Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas, jako konsumentów, wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc kampanie reklamowe spotykamy się na ogół z brakiem pomysłu na przyciągnięcie uwagi klienta. Język reklamy zamyka się w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.

W sensie komunikowania, a komunikowania biznesowego przede wszystkim, należy uwzględnić elementy nie tylko języka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciągnięcie ręki, język literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.). Istnieje ogromny potencjał języka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób języka symbolicznego, który mówi` nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.

Jakże miło byłoby usłyszeć, że posiłek bez wina to jak dzień bez słońca` zamiast nagabywania typu podaruj sobie odrobinę luksusu`! Komunikat, aby był skuteczny, musi być przyjazny i sympatyczny (nie pompatyczny). A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny. O tym wszystkim traktuje proponowana Państwu książka Język reklamy`.

eBook pdf Język reklamy - pdf pochodzi z wydawnictwa CeDeWu. Autorem książki jest Wacław Smid. Należy do gatunków: ekonomia i biznes, poradniki, praca, biznes, marketing i reklama.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: ekonomia i biznes,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok publikacji: 2020
  • ISBN: 978-83-7941-369-0
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 21.09.2020

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
-21% Bestseller Czuła przewodniczka - audiobook mp3

MP3

produkt cyfrowy
-23% Bestseller Czuła przewodniczka - mobi, epub

E-book

produkt cyfrowy
-21% Bestseller Idealny rodzic nie istnieje - pdf

E-book

Idealny rodzic nie istnieje - pdf 40,11 zł 50.78
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
-21% Bestseller Jak zrozumieć małe dziecko - mobi, epub

E-book

Wacław Smid - przeczytaj też

produkt cyfrowy
-17%

E-book

produkt cyfrowy
-17%

E-book

produkt cyfrowy
-17%

E-book

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
eBook pdf
Język reklamy - pdf

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.