Jakościowe metody badań marketingowych - pdf , eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Jakościowe metody badań marketingowych - pdf

Jak zrozumieć konsumenta

  • pdf

  • Promocja
    image-promocja

E-book

ebook

  • Wydawnictwo PWN
  • Rozmiar pliku 11.70 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

Jakościowe metody badań marketingowych - pdf, Jak zrozumieć konsumenta - opis produktu:

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.

Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego - na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku. Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe - interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu - wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych - które nie powinny być nadużywane ani lekceważone.

Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe - i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.
(Prof. Anna Giza)

eBook pdf Jakościowe metody badań marketingowych - pdf Jak zrozumieć konsumenta, pochodzi z wydawnictwa PWN. Autorem książki jest Dominika Maison. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Jakościowe metody badań marketingowych - pdf liczy 288 stron.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
  • Wydawnictwo: PWN
  • Rok publikacji: 2010
  • Ilość stron: 288
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 18.09.2020

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - eBook pdf - Jakościowe metody badań marketingowych - pdf, Jak zrozumieć konsumenta

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: