Jak tworzyć i wdrażać wygrywająca strategię sprzedaży?
ebook
Wydawnictwo Harvard Business Review Polska |
Data wydania 2017 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Nawet najlepsza strategia to zdecydowanie za mało, aby zdeklasować rynkowych rywali.Kluczem do sukcesu jest skuteczne przekucie strategii w przemyślane działania sprzedażowe.
Ale ta sztuka udaje się nielicznym! Z badań wynika, że tylko niecałe 10% dobrze formułowanych strategii doczekuje się udanej realizacji, a przedsiębiorstwa osiągają jedynie 50-60% zakładanych wyników finansowych. Menedżerowie sami przyznają, że mają problem z powiązaniem codziennych działań sprzedażowych ze strategią.
Poza tym wiele firm nawet nie ma formalnej strategii sprzedaży spójnej ze strategią ogólną!
Tymczasem dopiero ich sprawne połączenie pozwala osiągać wyższe wyniki i wyróżniać się na tle konkurencji.
Ty już dzisiaj możesz tego dokonać: sięgnij po książkę Franka Cespedesa z Harvard Business School, uznawanego za jednego z najbardziej wpływowych ekspertów sprzedaży. Autor w niezwykle praktyczny sposób podpowie Ci, jak pogodzić cele sprzedażowe z celami organizacji i wprowadzić jedność między ich realizacją a deklarowaną strategią. Dzięki jego wskazówkom zbudujesz swoją przewagę na mocnym fundamencie.
UWAGA: To nie jest kolejna książka tylko o planowaniu strategicznym!
To praktyczny przewodnik, który pokaże Ci, co dokładnie powinieneś zrobić, aby dzięki przemyślanej strategii sprzedaży zdobywać nowych klientów i większe zyski.
Najlepsza książka roku o sprzedaży według strategy + business
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | Harvard Business Review Polska |
Rok publikacji: | 2017 |