eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

ebook

Wydawnictwo OnePress
Data wydania 2017
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej:

Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie

Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)

Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy

Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Artur Jabłoński -- konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował . dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: . Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: OnePress
Rok publikacji: 2017

RECENZJE - eBook - Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1