eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Copywriting & Webwriting

ebook

Wydawnictwo OnePress
Data wydania 2020
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: OnePress
Rok publikacji: 2020

RECENZJE - eBook - Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować), Copywriting & Webwriting

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1