SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Jak "sprzedać" miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
Data wydania 2021
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Publikacja omawia proces komunikacyjny w trakcie promowania marki miasta. Samorząd jako podmiot współtworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany jest na walkę w wolnorynkowej konkurencji. Aby móc ją skutecznie podjąć, musi dostosować swoje struktury do standardów obowiązujących w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Książka pokazuje jak bardzo poznawcze teorie podobieństwa są bezcennym źródłem wiedzy, która może być skutecznie wykorzystana w zastosowaniach praktycznych w kontroli zachowań rynkowych w dziedzinie marketingu terytorialnego. Jest zatem znakomitym przykładem precyzyjnego, ilościowego podejścia do oceny atrakcyjności miast oraz tworzenia skutecznych strategii wzmacniających ich wizerunek w umysłach mieszkańców. Szczególnym walorem pracy jest także zależność odwrotna, zastosowania praktyczne także są inspirującym źródłem rozwoju poznawczych teorii podobieństwa. Wyniki przeprowadzonych badań mogą bowiem zostać wykorzystane do uszczegółowiania tych teorii, ich rozwoju i integracji z innymi teoriami poznawczymi, m.in. teorią perspektywy. Publikacja w sposób kompetentny łączy ze sobą wątki twardej psychologii poznawczej (teorię asymetrii podobieństw Tverskyego, teorię perspektywy Kahnemana i Tverskyego, teorię asymetrii pozytywno-negatywnej) z aspektem aplikacyjnym (kształtowanie marki miasta i płynące z tego zalecenia dla miejskich włodarzy). Autorka pokazuje zatem, że można być zaangażowanym zarówno w tak aplikacyjną stronę badań jaką jest tworzenie reklam, a równocześnie twórczo wykorzystywać dorobek psychologii naukowej
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: ekonomia i biznes,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
Rok publikacji: 2021
Liczba stron: 175
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook pdf - Jak "sprzedać" miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: