- -11%
E-book
Przesyłka krajowa
Darmowa dostawa od 299,00 zł
Czas dostawy
od nadania*
Zamówienie
do 299,00 zł
Zamówienie
od 299,00 zł
Odbiór osobisty w siedzibie Gandalfa
Łódź 91-612, ul. Beskidzka 37
pn-pt: 9-18
Gratis!
Gratis!
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej
Poczta Polska, Orlen, Żabka, Freshmarket, Ruch
24-48h
7.99 zł
Gratis!
Odbiór w kiosku RUCH-u
do 3 dni roboczych
6.99 zł **
od 199 zł Gratis!
Gratis!
Odbiór w Inpost Paczkomaty 24/7
24h
10.99 zł
Gratis!
Odbiór w punkcie DPD
24-48h
10.99 zł
Gratis!
Poczta Polska Kurier48
24-48h
9.99 zł
Gratis!
Wysyłka kurierska
24-48h
10.99 zł
Gratis!
Opcja płatności przy pobraniu kosztuje dodatkowo 4,00 zł.
* Czas dostawy dotyczy dni roboczych
** Płatność przy pobraniu nie jest dostępna dla RUCH-u
Przesyłka zagraniczna
Obszar usługi
Czas dostawy
od nadania
Koszty dostawy
Przesyłka ekspresowa UE
Kraje europejskie
5-7 dni
20.00 zł + 12 zł za każdą sztukę
Przesyłka kraje pozaeuropejskie
Kraje pozaeuropejskie
1-8 tygodni
26.00 zł + 20 zł za każdą sztukę
Informacje dodatkowe
Możliwe sposoby płatności: przelew, pobranie, przelew online, karty płatnicze, paypal
Wysłanie przesyłki w ozdobnym opakowaniu kosztuje dodatkowo 20,00 zł.
Dostawa do punktów RUCH-u jest niemożliwa dla:
Gier/Zabawek powyżej 300,00 zł, produktów oznaczonych jako "duży gabaryt", zamówień o wartości powyżej 500,00 zł oraz w zamówieniach zwierających 3 zabawki i więcej w cenie powyżej 100,00 zł każda.
Sprawdzenie przesyłki na terenie Polski w obecności listonosza kosztuje dodatkowo 5,00 zł.
Wstęp:
Czy prawda to tylko element językowego przyzwyczajenia, czy pojęcie zinstytucjonalizowane w głębszej świadomości społecznej? Czy prawda to tylko wdrukowanie „metafizyczne” do świadomości społecznej, czy też można mówić o obiektywnej nieuniknioności prawdy w myśleniu ludzi? Czy młodzież współczesna to moralni Nietzsche (moralni Nic): żyjący poza moralnym dobrem i złem, czyli w przestrzeni nieuznawania za moralne działań i sytuacji społecznych tradycyjnie kwalifikowanych jako moralne?
Czy słowa, takie jak „prawda”, „prawdziwe”, „natura czegoś”, pojawiające się w wypowiedziach uczonych (np. F. Znanieckiego) i w retorykach potocznych, są tylko przyzwyczajeniem językowym – czy stanowią elementy myślenia ludzi w kategoriach esencjalnych? Innymi słowy, czy „prawda”, „prawdziwe” i inne „metafizyczne” elementy słownika naukowego i potocznego to tylko nieurefleksyjniane elementy języka, czy składniki głębszych pokładów symbolicznych, demonstrujące skłonność – i w wielu przypadkach – nieuniknioność potocznego i naukowego myślenia o rzeczywistości w sposób esencjalny? Te pytania tematyzują refleksję w paru miejscach w tej książce. Zagadnienie prawdy było podejmowane również w poststrukturalizmie – aczkolwiek na przykład Michel Foucault interpretował prawdę jako technikę wyrażania siebie albo podważał zasadność pojęcia prawdy obiektywnej (prawdy przez wielkie „p”), pokazując, że naukowe systemy pojęciowe, które ją zawierają, są fałszywe.[...]