E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - mobi, epub / Artur Maciorowski 29,19 zł | eBook w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

E-book

przeczytaj fragment

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - mobi, epub

ebook

Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
  • mobi
  • epub

  • Wydawnictwo Edgard
  • Rozmiar pliku 20.51 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - mobi, epub - opis produktu:

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt! Dzięki lekturze poradnika: - dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW - zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętnemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media - poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści - osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu - będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!
S
Szczegóły
  • Dział: e-Książki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
  • Wydawnictwo: Edgard
  • Rok publikacji: 2013
  • ISBN: 978-83-7788-395-2
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 19.05.2014

Zobacz również

produkt cyfrowy
  • -20%

MP3

Optymizm mimo wszystko - mp3

A. Komorowska

27,85 zł 34.81
produkt cyfrowy
  • -10%

E-book

produkt cyfrowy
  • -10%

E-book

produkt cyfrowy
  • -10%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

  • RRecenzje
  • eBook, multiformat: mobi, epub
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - mobi, epub
Średnia ocena:
4.5
    10
    0
    1
    0
    1
Twoja ocena:
imię, nazwisko lub nick:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Wyspa - mobi, epub

B. Pearce

19,61 zł 24.50
produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Gitara - mobi, epub

C. Harasimowicz

16,46 zł 20.57
produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

Dziewczyna taka jak ja - mobi, epub

G. Scott

20,82 zł 24.50
produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Nieudacznicy - mobi, epub

A. K.E

15,31 zł 19.14
produkt cyfrowy
  • -20%

MP3

Ten dzień - mp3

B. Lipińska

31,41 zł 39.27
produkt cyfrowy

MP3

Na dnie duszy - mp3

A. Sakowicz

34,34 zł
produkt cyfrowy
  • -20%

MP3

Odcień północy - mp3

L. Shen

27,85 zł 34.81
produkt cyfrowy
  • -20%

MP3

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy...

  • Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca...

  • Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także...

  • Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po...

  • Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także...

  • Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać...