Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - 05 Strategie autopromocji w polskich blogach modowych na przestrzeni lat 2007—2015 - pdf pdf, eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - 05 Strategie autopromocji w polskich blogach modowych na przestrzeni lat 2007—2015 - pdf, eBook

ebook

  • pdf

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - 05 Strategie autopromocji w polskich blogach modowych na przestrzeni lat 2007—2015 - pdf - opis produktu:

Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem.

Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś" jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.

eBook pdf Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - 05 Strategie autopromocji w polskich blogach modowych na przestrzeni lat 2007—2015 - pdf pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Śląski. Autorami książki są Ewelina Tyc, Aleksandra Kalisz. Należy do gatunków: nauki humanistyczne.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: nauki humanistyczne
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
  • Rok publikacji: 2017
  • ISBN: 978-83-8012-768-5
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 13.07.2017

Ewelina Tyc, Aleksandra Kalisz - przeczytaj też

Polecane

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

Cud dynamiki umysłu - mobi, epub
24,17 zł 30.99
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
eBook pdf
Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - 05 Strategie autopromocji w polskich blogach modowych na przestrzeni lat 2007—2015 - pdf

4.5/5 ( 4 oceny )
    5
    3
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.