Content marketing - mp3 mp3, eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

MP3

odsłuchaj fragment

Content marketing - mp3, eBook

Od strategii do efektów

audiobook mp3 do pobrania

  • mp3

Content marketing - mp3, Od strategii do efektów - opis produktu:

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych `złotych rybek` miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
Czy content marketing sprzedaje?
Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?

A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię

eBook mp3 Content marketing - mp3 Od strategii do efektów, pochodzi z wydawnictwa OnePress. Autorem książki jest Justyna Bakalarska-Stankiewicz. Należy do gatunków: ekonomia i biznes, poradniki, praca, biznes, marketing i reklama.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: ekonomia i biznes,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Rok publikacji: 2020
  • ISBN: 978-83-283-7264-1
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Czyta: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
  • Wprowadzono: 19.11.2020

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
  • -21%

MP3

Jak nie bać się żyć - mp3 Sztuka panowania nad lękiem
32,66 zł 41.34
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -22%

MP3

produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

Idealny rodzic nie istnieje - pdf
40,11 zł 50.78
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

Jak zrozumieć małe dziecko - mobi, epub
28,63 zł 36.25
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

Mam faceta i mam... problem - mobi
26,25 zł 33.22
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka

Mikołaj Poleca

produkt cyfrowy
  • -21%

MP3

Medytacja - Jak zerwać z nawykiem bycia sobą - mp3
40,44 zł 51.19
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

Sztuka kobiecości - mobi, epub
24,54 zł 31.06
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

Ty jesteś marką - mobi, epub
23,74 zł 30.05
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
eBook mp3
Content marketing - mp3, Od strategii do efektów

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.