SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Challenges for Companies and Consumers on International Market pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Data wydania 2018
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to Economics in Katowice in 2017. This Conference, organized each year by the MAG Scholar, provided wonderful opportunity for academics and professionals from all over the world to share their knowledge, skills, and experience in the field of internationalization and all new phenomena on market. The entire publication is divided into five parts and contains selected papers presented at the 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference on “European Marketing from Global Perspective in Katowice. First part provides inside to international environment element which influence on performance of companies and consumers. Second one presents selected aspects of marketing activities and instruments used on international market. Part three is focus on different business models undertaken by companies on international market. In part four there are papers which describe selected aspects of consumer behavior. Part five, which conclude this book, discusses range of papers dedicated to new trends in consumer behaviors on international market. The book does not cover all the important problems and issues of internationalization. It allows, however, prepare them as identification, presenting the importance and role of internationalization for companies and consumers on contemporary market.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rok publikacji: 2018
Liczba stron: 251
Język: angielski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

Sławomir Smyczek, Justyna Matysiewicz, Kim Fam - przeczytaj też

RECENZJE - eBook pdf - Challenges for Companies and Consumers on International Market - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: