ebook
Wydawnictwo Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Spółka z o.o. |
Data wydania 2016 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Celem tego wydania jest zaprezentowanie różnorodności i możliwości rynku sprzedaży. Bycie sprzedawcą nie kończy się dziś na znajomości oferowanych produktów i usług oraz wysokiej kulturze osobistej handlowca. Obecnie, poza aparycją sprzedawcy, klientów interesuje prezentacja lokalu - nierzadko również jego lokalizacja, dostęp online do oferty i to coś co ma w sobie sprzedawca - niezależnie czy mamy z nim kontakt pośredni czy bezpośredni. W tym wydaniu, całkowicie poświęconym obszarowi sprzedaży, dowiedzą się Państwo, jaką siłę stanowi neuromarketing, dlaczego warto inwestowaćw budowanie marki i co się kryje za tym pojęciem. Jaki trud musi podjąć Bank, żeby swój produkt nie tylko dobrze sprzedać, ale przede wszystkim żeby wzbudzić zaufanie klienta i zyskać jego lojalność. Ponadto w numerze takie tematy jak: Gdzie szukać nisz dochodowych dla Banku Spółdzielczego? Co to są rozwiązania kreatywne? Omnikanałowość? Dlaczego niskie nasycenie kanałami elektronicznymi w Bankach Spółdzielczych zmniejsza dostępność klientów do usług bankowych?
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Spółka z o.o. |
Rok publikacji: | 2016 |