eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016

Zachowania klienta w banku

ebook

Wydawnictwo Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Spółka z o.o.
Data wydania 2016
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Celem tego wydania jest zaprezentowanie różnorodności i możliwości rynku sprzedaży. Bycie sprzedawcą nie kończy się dziś na znajomości oferowanych produktów i usług oraz wysokiej kulturze osobistej handlowca. Obecnie, poza aparycją sprzedawcy, klientów interesuje prezentacja lokalu - nierzadko również jego lokalizacja, dostęp online do oferty i to coś co ma w sobie sprzedawca - niezależnie czy mamy z nim kontakt pośredni czy bezpośredni. W tym wydaniu, całkowicie poświęconym obszarowi sprzedaży, dowiedzą się Państwo, jaką siłę stanowi neuromarketing, dlaczego warto inwestować
w budowanie marki i co się kryje za tym pojęciem. Jaki trud musi podjąć Bank, żeby swój produkt nie tylko dobrze sprzedać, ale przede wszystkim żeby wzbudzić zaufanie klienta i zyskać jego lojalność. Ponadto w numerze takie tematy jak: Gdzie szukać nisz dochodowych dla Banku Spółdzielczego? Co to są rozwiązania kreatywne? Omnikanałowość? Dlaczego niskie nasycenie kanałami elektronicznymi w Bankach Spółdzielczych zmniejsza dostępność klientów do usług bankowych?
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Spółka z o.o.
Rok publikacji: 2016

RECENZJE - eBook - Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016, Zachowania klienta w banku

4.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0