Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich , eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

przeczytaj fragment

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich, eBook

ebook

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - opis produktu:

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi konkurencyjnej. W książce opisano rolę informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badań marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Wyjaśniono istotę informacji i jej znaczenia w zarządzaniu modelem biznesowym przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem relacji potrzeby informacyjne - decyzje marketingowe. Zebrano wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych wśród przedsiębiorstw. Poza diagnozą stanu i uwarunkowań badań marketingowych, dokonano oceny użyteczności tychże badań w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw. Zawarto ocenę wykorzystania wyników badań marketingowych w rozwiązywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczące negocjacji biznesowych. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Treści pracy mogą być inspirujące dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania informacjami (głównie marketingiem). Poruszono w niej także wiele wątków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów ekonomii i zarządzania.

eBook Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Łódzki. Autorem książki jest Bogdan Gregor.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
  • Rok publikacji: 2015
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 08.07.2015

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
  • -21%

MP3

Cham niezbuntowany - mp3
36,75 zł 46.52
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -21%

MP3

Spotkajmy się po wojnie - mp3
24,51 zł 31.02
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -21%

MP3

produkt cyfrowy
  • -21%

MP3

Powrót z Bambuko - mp3
26,92 zł 34.07
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -21%

MP3

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
eBook
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

4/5 ( 2 oceny )
    5
    1
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.