Zrozumieć marketing - opis produktu:
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.
Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
Dowiedz się, jak:
Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)
Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: . Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Marek Piasek - przedsiębiorca zafascynowany efektami, jakie daje skuteczny marketing. W szkole nie był prymusem, na drugim roku zrezygnował ze studiów marketingowych, aby uczyć się od praktyków; do tej pory wydał ponad 500 tysięcy złotych na swoją edukację. W zaledwie kilka lat w Wolves Summit pozyskał 20 000 klientów z 67 krajów. Stworzył największy festiwal dla twórców internetowych - See Bloggers. Konsultant i strateg doradzający przedsiębiorcom w skalowaniu firm za pomocą efektywnych działań marketingowych. Odpowiedzialny za wiele kilkumilionowych kampanii. Jako pierwszy Polak otrzymał prestiżową nagrodę Two Comma Club od Russella Brunsona za wygenerowanie 1 mln dolarów w mniej niż rok za pomocą reklam i lejków marketingowych. Inwestor, twórca narzędzi i usług wspierających na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów, takich jak Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki.pl, agencja reklamowa Webmetro. Razem z Arturem Jabłońskim tworzy Instytut Marketingu, którego celem jest szkolenie, dostarczanie oprogramowania i projektowanie kampanii dla przedsiębiorców i marketerów. Więcej informacji na stronie .
Zrozumieć marketing - o czym jest książka?
Przed Tobą kolejna pozycja książkowa warta uwagi- Zrozumieć marketing, od Artur Jabłoński, Marek Piasek. Zrozumieć marketing spełnia wszystkie cechy swojego gatunku, przypadnie więc do gustu nawet tym najbardziej wymagającym czytelnikom. Jeśli zainteresowała Cię ta pozycja, sięgnij po inne tytuły autora- Artur Jabłoński, Marek Piasek. Nie będziesz żałował! Zrozumieć marketing i o wiele więcej tylko na Gandalf.com.pl!
Książka Zrozumieć marketing pochodzi z wydawnictwa OnePress. Autorami książki są Artur Jabłoński, Marek Piasek. Należy do gatunków: książki dla kobiet, Książki o biznesie, książki o ekonomii, książki o giełdzie, książki o inwestowaniu, książki o marketingu. Książka Zrozumieć marketing liczy 280 stron. Jej wymiary to 140x205. Oprawa jest miękka.