Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

książka

Wydawnictwo Słowa i Myśli
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są `strzałem w kolano` budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.

Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie `tylko` produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.

Brand persona, przeżyj to sam, wywiad `dlaczego`? a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz - czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 18.09.2013

RECENZJE - książki - Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

4.8/5 ( 29 ocen )
  • 5
    26
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    1

Aga CM

ilość recenzji:415

brak oceny 27-04-2014 23:56

Książka ?Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę? autorstwa Grzegorza Kossona ukazuje zarówno narzędzia, elementy struktury, piramidę potrzeb i znaczenia wartości w procesie tworzenia nowoczesnej marki.

Pewnie spytasz komu ta wiedza jest potrzebna? Myślę, że z pewnością wszystkim osobom związanym z branżą marketingową. Jednak może i Tobie ta wiedza się przyda. Może obecnie wykorzystasz tą wiedzę przy prowadzeniu swego bloga. A może jesteś wizjonerem tak jak Henry Ford czy Steve Wozniak i kiedyś będziesz chciał zaistnieć na tym skomplikowanym rynku ze swoim produktem. I właśnie wtedy przyda Ci się wiedza na temat jak znane marki potrafiły się dostosować do zmiennych warunków rynkowych.

Znalazłam tu opisy powstawania sławnych marek, zmian zachodzących w nich z biegiem lat. Dowiedziałam się czego oczekują współcześni klienci i jak powinno się zarządzać marką. Poznałam efektywne narzędzia wykorzystywane przy budowaniu marki new age. Odkryłam fenomen nowych zegarków Swatcha, sukcesu filmu "Shrek", popularności butów Nike, wszechstronność wyrobów Apple, powodzenie sieci komórkowej Virgin Mobile, sławę Coca-Coli, renomę Milki, rozgłos Eurobanku, wzięcie mebli Ikea, rozpoznawalność McDonald?s.

A wszystko podane w jasny, prosty sposób. Okraszona refleksjami autora, który jest doświadczonym ekspertem ds. Komunikacji marketingowej i zarządzania wartością. Książkę przeczytałam w krótkim czasie. Uzyskałam wiele przydatnych, interesujących informacji. Z pewnością nie był to czas stracony...