SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Zjawisko zawłaszczania wartości a zachowania obronne przedsiębiorstw

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa miękka
Liczba stron 342
  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Recenzowana monografia powstała w wyniku kilkuletnich prac badawczych prowadzonych przez Autora w ważnym i bardzo aktualnym obszarze badawczym z punktu widzenia nauk o zarządzaniu. Podejmuje temat zawłaszczania wartości przez przedsiębiorstwa oraz reakcji obronnych stosowanych wobec tego zjawiska i coraz bardziej powszechnych praktyk. Autor swoimi rozważaniami teoretycznymi i oryginalnymi własnymi badaniami empirycznymi w kilku wybranych przedsiębiorstwach w Polsce wypełnił lukę poznawczą, wzbogacił wiedzę w tym ważnym obszarze, przyczyniając się do rozwoju nauk o zarządzaniu. W literaturze z zakresu zarządzania strategicznego podjęty problem badawczy można uznać za jeden z kluczowych. Jest on ściśle związany ze strategiami rozwoju i konkurencji przedsiębiorstw. Autor w oryginalny sposób wkomponował zagadnienie zawłaszczania wartości przez przedsiębiorstwa i reakcje obronne wobec takich praktyk w szersze tło generowania wartości ekonomicznej przez przedsiębiorstwa, w koncepcję łańcucha wartości.
- Z recenzji dr. hab. Zbigniewa Dworzeckiego, prof. SGH
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 170x245
Liczba stron: 342
ISBN: 978-83-7784-938-5
Wprowadzono: 01.03.2017

RECENZJE - książki - Zjawisko zawłaszczania wartości a zachowania obronne przedsiębiorstw - Bogusław Gulski

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 11 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    0
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: