Zarządzanie zespołem handlowym
książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Konsekwentna strategia + szósty zmysł:* Test umiejętności kandydata na handlowca (pytania, scoring, interpretacja wyników)
* Wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów
* Tworzenie autentycznej kultury organizacyjnej, by zatrzymać najlepszych
Masz wybór. Swoim zespołem handlowym możesz zarządzać tak, jak używanym samochodem. Możesz zwalniać połowę handlowców po okresie próbnym. Możesz pod koniec każdego kwartału i półrocza wprowadzać atmosferę horroru, byleby tylko zrealizować niewykonalne plany sprzedaży. Możesz wygłaszać płomienne kazania i zakładać, że Twoi ludzie nie potrzebują żadnej innej motywacji.
Na szczęście istnieje też inna droga. Taka, która zaprowadzi Cię dalej niż do następnego zakrętu. Twój zespół handlowców reaguje na wszystko, co robisz - i ma ograniczoną wytrzymałość na destruktywne bodźce. Taka grupa osiąga wyniki tym lepsze, im lepiej zadbasz o każdy jej element. I niekoniecznie wymaga to wypracowywania wszystkiego od podstaw: możesz wykorzystać części gotowe - sprawdzone metody postępowania najlepszych szefów sprzedaży we wszystkich kluczowych aspektach ich pracy. Oto one:
* rekrutacja handlowców: badanie kompetencji osobistych i zawodowych,
* tworzenie indywidualnych planów motywacyjnych: szkolenia, premie, dodatki do pensji,
* stabilizowanie wyników sprzedaży w długim okresie,
* budżetowanie w dziale handlowym,
* tworzenie wykonalnych i motywujących planów sprzedaży,
* korzystanie z narzędzi informatycznych w dziale handlowym.
Oby zrobił jeszcze 100 tysięcy, zanim się rozpadnie ...
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 01.04.2009 |