Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce tej zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.

Szczegółowo omówiono między innymi:

* definicje, źródła i typologię zaufania,
* zagadnienia ekonomii zaufania,
* znaczenie zaufania w koncepcji kapitału ludzkiego,
* wytyczne do budowy zaufania w organizacji,
* rolę lidera w zarządzaniu zaufaniem,
* relacje między zarządzaniem zaufaniem a zarządzaniem wiedzą i zarządzaniem w kryzysie,
* kwestie odporności przedsiębiorstwa na korupcję i defraudację,
* strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem,
* problematykę zaufania w relacjach z partnerami biznesowymi,
* zasady zarządzania reputacją i lojalnością,
* strategię społecznej odpowiedzialności biznesu,
* zagadnienia zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa,
* zastosowanie metodologii zarządzanie zaufaniem [w tym zespoły wirtualne, e-commerce, przetargi on-line).



Wprowadzona przez autorów i sukcesywnie rozwijana koncepcja zaufania w zarządzaniu (zarządzania zaufaniem) ma charakter nowatorski na skalę światową.

Książka jest przeznaczona dla teoretyków i praktyków zarządzania: liderów i menedżerów oraz wykładowców i studentów nauk o organizacji i zarządzaniu.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 08.07.2009

RECENZJE - książki - Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie

4.3/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1