Zarządzanie wartością i wycena marki - Grzegorz Urbanek - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Zarządzanie wartością i wycena marki

  • Promocja
    image-promocja

książka

  • Wydawnictwo CeDeWu
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 320
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy
  • Okazje na książki w promocji!

Zarządzanie wartością i wycena marki - opis produktu:

Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: Jak zbudować markę?`, niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?`.

Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych.

Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

Jaka jest istota marki i co się na nią składa?
Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa?
Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów?
Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki?
Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości?

Książka Zarządzanie wartością i wycena marki pochodzi z wydawnictwa CeDeWu. Autorem książki jest Grzegorz Urbanek. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi. Książka Zarządzanie wartością i wycena marki liczy 320 stron. Jej wymiary to 165x235.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - Książka - Zarządzanie wartością i wycena marki

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: