Zarządzanie w mediach / Tadeusz Kowalski 48,88 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie

Zarządzanie w mediach (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 312
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Zarządzanie w mediach - opis produktu:

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów.

Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak:

- zarządzanie zmianą w firmach medialnych,
- analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,
- kształtowanie portfolio firm medialnych,
- opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,
- marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,
- wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.
W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Ilość stron: 312
  • ISBN: 978-83-264-4477-7
  • Wprowadzono: 05.10.2013

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -41%
Nie ma

Mariusz Szczygieł

twarda
27,07 zł 45.89
Dodruk - październik 2019
  • -30%
Księgi Jakubowe, Olga Tokarczuk

Olga Tokarczuk

twarda
48,81 zł 69.73
  • -41%
Umorzenie Cykl: Joanna Chyłka, Tom 9

Remigiusz Mróz

miękka
23,47 zł 39.77
  • -30%
Pozwól mi wrócić

B. A. Paris

miękka
24,37 zł 34.82
  • -45%
Dynastia Miziołków

Joanna Olech

twarda
16,41 zł 29.83
  • -42%
Marzycielka

Katarzyna Michalak

miękka
23,07 zł 39.77
  • RRecenzje
  • Książka
  • Zarządzanie w mediach
4.3/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do...

  • Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0,...

  • 64.74 zł
    55.68 zł

    Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały podzielone na pięć kategorii, odpowiadających pięciu częściom książki:...

  • 59.76 zł
    48.41 zł

    We współczesnej gospodarce o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa często przesądza wiedza zgromadzona przez jego pracowników oraz zawarta w danych przez nie gromadzonych. W podręczniku została zawarta wiedza dotycząca umiejętności formułowania problemów i wykorzystania metod zarządzania wiedzą w...

  • Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0,...

  • Spis treści [Contents] Dawid Sześciło: O pomostach między prawem a współczesnymi nurtami zarządzania publicznego [About bridges between law and public management concepts], doi 10.7366/1898352942201, s. 5-17; Marta Strumińska-Kutra: Rola badań społecznych w refleksyjnych procesach...