Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - Dariusz Tworzydło - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym (miękka)

Metody, procedury, reagowanie

książka

  • Wydawnictwo Difin
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 204
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy
  • Okazje na książki w promocji!

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym, Metody, procedury, reagowanie - opis produktu:

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.

Książka Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym Metody, procedury, reagowanie, pochodzi z wydawnictwa Difin. Autorem książki jest Dariusz Tworzydło. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi. Książka Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym liczy 204 stron. Jej wymiary to 160x235. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - Książka - Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym, Metody, procedury, reagowanie

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: