Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym / Genowefa Sobczyk | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym (miękka)

książka

  • Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 276
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
  • Dostępność mały zapas
    Brak na naszym magazynie.
    Spróbujemy go sprowadzić dla Ciebie.
    Szansa na realizację 60%.
    Potrzebny czas 3-5 dni roboczych.

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym - opis produktu:

Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa. Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Zobacz również

  • -40%
Marketing Premium

Dominika Trawka

twarda
29,33 zł 48.88
  • -41%
Whisky Leksykon smakosza

David Wishart

twarda
35,30 zł 59.84
  • -40%
Travelbook Egipt wydanie 2

Szymon Zdziebłowski

miękka
17,90 zł 29.83
  • -40%
Travelbook Drezno i Saksonia wydanie 3

Andrzej Kłopotowski

miękka
16,71 zł 27.84
  • RRecenzje
  • Książka
  • Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym
4.5/5 ( 13 ocen )
    5
    10
    4
    2
    3
    0
    2
    0
    1
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty - a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych...

  • 78.80 zł
    68.55 zł

    Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez znane ośrodki akademickie i instytucje branżowe. W książce tej...

  • 24.84 zł
    17.39 zł

    Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej...

  • Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian...

  • 24.51 zł
    20.83 zł

    Chet Holmes został nazwany `najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu`. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na...

  • Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej...