Zarządzanie relacjami w usługach - Kazimierz Rogoziński - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Zarządzanie relacjami w usługach

książka

  • Wydawnictwo Difin
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 228
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny
  • Okazje na książki w promocji!

Zarządzanie relacjami w usługach - opis produktu:

W publikacji za oryginalne należy uznać to, że eksponując znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia myślenia i działania z analizy tego, czym właściwie jest usługa. Skutkiem takiego podejścia, polegającego na znoszeniu różnic między marketingiem wewnętrznym a zewnętrznym, jest przygotowanie warunków umożliwiających postrzeganie zarządzania organizacjami usługowymi jako zarządzania marketingowego.

Książka Zarządzanie relacjami w usługach pochodzi z wydawnictwa Difin. Autorem książki jest Kazimierz Rogoziński. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Zarządzanie relacjami w usługach liczy 228 stron. Jej wymiary to 160x230.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - Książka - Zarządzanie relacjami w usługach

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.3/5 ( 7 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: