Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo PLACET |
Oprawa miękka |
Liczba stron 290 |
Opis produktu:
Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane jako podstawowy czynnik prze-wagi konkurencyjnej. W konsekwencji polityka rozwoju organizacji dotycząca relacji z interesariuszami nie jest topieniem pieniędzy w enigmatycznych i niecelowych inicjatywach ani też przejściową modą czy utrudnieniem prowadzenia działalności gospodarczej, lecz strategią kształtowania partnerstwa długoterminowego. Bliskie relacje handlowe nie są jednak możliwe bez zaangażowania obydwu stron. Ważna w kształtowaniu relacji z interesariuszami jest wiedza na temat budowania z nimi relacji partnerskich. Poznanie czynników kształtujących zachowania interesariuszy wydaje się być istotne dla efektywnego rozwoju partnerstwa między organizacjami. Wskazuje to na potrzebę zarządzania relacjami z interesariuszami, którego celem jest uproszczenie i podwyższenie efektywności tych stosunków. Zarządzanie relacjami z interesariuszami jest często powiązane z automatyzacją procedur zamawiania i rozliczania zamówień, oceną jakości dostawców i do wymiany z nimi informacji. Jest to zbiór aplikacji informatycznych umożliwiających przedsiębiorstwom bardziej wszechstronny wgląd w dane o interesariuszach i realizowanych przez nich operacjach.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | PLACET |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 163x238 |
Liczba stron: | 290 |
ISBN: | 978-83-7488-194-4 |
Wprowadzono: | 07.07.2017 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.