Zarządzanie milenialsami / Chip Espinoza 47,58 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie

Zarządzanie milenialsami (miękka)

książka

  • Wydawnictwo PWN
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 257
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Zarządzanie milenialsami - opis produktu:

Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni - milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść.
Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników.
Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami - ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie.
Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: poradniki,  samodoskonalenie
  • Wydawnictwo: PWN
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 143x205
  • Ilość stron: 257
  • ISBN: 978-83-01-20017-6
  • Wprowadzono: 11.08.2018

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Zobacz również

  • RRecenzje
  • Książka
  • Zarządzanie milenialsami
4.8/5 ( 9 ocen )
    5
    8
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny

Qultura słowa

  • 3-12-2018
  • 22:21

Czy milenialsi to samo zło?
Roszczeniowi, oczekujący niebotycznych zarobków, poszukujący okazji do dobrej zabawy nawet za cenę utraty pracy, przekonani, że wszystko im się należy. Oto najkrótsza charakterystyka tzw. milenialsów, przed którymi drżą zarówno pracodawcy, jak i zatrudniani w firmach przedstawiciele innych pokoleń. Czy jednak rzeczywiście opis ten oddaje stan faktyczny? Może ta rzekoma roszczeniowość wynika ze znajomości swojej wartości, poszukiwanie zabawy to w istocie niezwykle pożądany life balance, zaś zarzucany im brak lojalności, to wynik poszukiwań dróg rozwoju.
O tym, jacy w istocie są milenialsi, a właściwie ? jak nimi zarządzać, przeczytamy w niezwykle zajmującej książce Chipa Espinozy i Micka Ukleja. Opublikowana nakładem Wydawnictwa PWN pozycja pt. ?Zarządzanie milenialsami?, to swego rodzaju poradnik, który może odmienić twoje życie jako menedżera / kierownika, zaś zmiana postrzegania postawy pracowników, przyniesie korzyść wszystkim zainteresowanym. Autorzy na podstawie przeprowadzonych badań, a także obserwacji i doświadczenia, łącząc wiedzę teoretyczną z praktyką, stworzyli praktyczny przewodnik po zarządzaniu milenialsami.
Książka składa się z trzech części, w których poszczególnych rozdziałach coraz mocniej zagłębiamy się w tematykę zarządzania i przywództwa. W części pierwszej książki przekonujemy się, że skoro około roku 2020 jeden na trzech dorosłych będzie milenialsem, musimy lepiej poznać ich naturę i potrzeby. Tylko wówczas będziemy mówić o skutecznym nimi zarządzaniu, przewodzeniu, kiedy nauczymy się pracować z ludźmi o odmiennych wartościach i priorytetach. W części tej autorzy prezentują również tzw. teorię pokoleń oraz wyjaśniają teorię dojrzewania. Prezentują również różne nastawienia menedżerów skutecznych i nieskutecznych, za podstawowe założenie publikacji przyjmując to, iż osoby ponoszące największą odpowiedzialność w firmie muszą dostosować się jako pierwsze.
W części drugiej książki autorzy przekonują, że uwzględnienie i docenienie uwag milenialsów umożliwi dzisiejszym menedżerom zbudowanie zaufania i nawiązanie relacji niezbędnych do tego, by tą grupą zarządzać. Przekonamy się również, jakimi wartościami kierują się milenialsi i dowiemy się, czym jest kontrakt psychologiczny, a także zastanowimy się, w jaki sposób skonstruować skuteczny program motywacyjny.
Z kolei w części trzeciej publikacji autorzy nakłaniają kadrę zarządzającą, by obserwowali milenialsów w różnych kontekstach i pytali ich, co najbardziej lubią u swoich menedżerów. Poruszają także kwestię mentoringu i problemów, przed którymi stoją milenialsi, a także strategii ich przezwyciężania.
Poruszane przez autorów zagadnienia pozwalają zbudować w nasze świadomości zupełnie inny obraz milenialsów, niż mieliśmy dotychczas. Dlatego też publikacja ta jest niezwykle cenna dla wszystkich osób, którym przyszło (albo przyjdzie) zarządzać milenialsami i chcą robić to efektywnie!

Czy recenzja była pomocna?

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0,...

  • Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów...

  • 24.84 zł
    23.60 zł

    Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej...

  • 69.73 zł
    59.97 zł

    Książka obejmuje podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane na przykładach w kontekście konkretnych sytuacji decyzyjnych, aby można było tę wiedzę wykorzystać w praktyce. W niniejszym...

  • 144.66 zł
    121.52 zł

    Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne pomysły i przykłady praktyczne. Mocną stroną książki jest skupienie uwagi na codziennych, finansowych...

  • Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0,...