Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

ZARZĄDZANIE MARKĄ

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Budowa silnej marki i tworzenie efektywnych strategii zarządzania nią to obecnie główne wyzwanie dla właścicieli marek i specjalistów ds. marketingu w Polsce. Marki są często najbardziej wartościowym aktywem przedsiębiorstw. Wartość silnej marki może być wielokrotnie wyższa niż łączna wartość pozostałych materialnych i niematerialnych aktywów firmy. Wiele firm pragnie mieć dobrą markę, ale nie wie, jak to osiągnąć.
W książce przedstawiono sposób postępowania, prowadzący do uzyskania i utrzymania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa dzięki silnej marce. Układ książki odzwierciedla kolejność działań, jakie należy podjąć, aby osiągnąć ten cel i chronić pozycję na rynku. Zastosowanie całości lub choćby części wskazówek pozwoli uniknąć błędów w procesie kreowania silnej marki, a tym samym przyczyni się do sukcesu przedsiębiorstwa.
Czytelnik znajdzie w książce m.in. odpowiedzi na następujące pytania:

- Co to jest kapitał marki?
- Co decyduje o sile marki?
- Jak najlepiej wykorzystać posiadaną markę?
- W jaki sposób stosować strategię rozszerzania marki na nowe produkty?
- Jak obliczyć wartość marki?

Książka jest przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów. Powinna być również lekturą obowiązkową dla osób zaangażowanych w proces zarządzania marką, a więc właścicieli firm, członków zarządów, dyrektorów i pracowników działów sprzedaży i marketingu, konsultantów oraz pracowników agencji reklamowych.

Grzegorz Urbanek - konsultant w zakresie zarządzania i wyceny marki, uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Łódzkim. Jest autorem kilkunastu artykułów o różnych aspektach zarządzania marką. Odbył liczne staże naukowe, m. in. w IESE Univer-sity of Navarra (Barcelona), University of Tennessee (Knoxville). Przez wiele lat wykładał w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem UL. Współpracował w charakterze wykładowcy z Centrum Prywatyzacji, Institute for International Research, Fundacją Rozwoju Rachunkowości w Polsce, Fundacją Rozwoju Przedsiębiorczości w Łodzi. Przez 5 lat pracował w PBG Fundusz Inwestycyjny Sp. z o.o., gdzie zajmował się restrukturyzacją przedsiębiorstw. Był członkiem zarządu m.in. firmy Próchnik S.A. i zasiadał w kilkunastu radach nadzorczych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 17.03.2004

RECENZJE - książki - ZARZĄDZANIE MARKĄ

4.5/5 ( 13 ocen )
  • 5
    11
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    1