Zarządzanie marką - PRACA ZBIOROWA - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Zarządzanie marką (twarda)

Harvard Business Review

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 226
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Zarządzanie marką, Harvard Business Review - opis produktu:

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

Harvard Business Review. Zarządzanie marką to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

* Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
* Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
* Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
* Wydłużanie linii produktów
* Projektowanie strategii rozwoju marki
* Zarządzanie portfelem marek.

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Książka Zarządzanie marką Harvard Business Review, pochodzi z wydawnictwa Helion. Publikacja jest pracą zbiorową . Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes, poradniki, praca, biznes, zarządzanie. Książka Zarządzanie marką liczy 226 stron. Jej wymiary to 148×210. Oprawa jest twarda.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -51%
  • Bestseller Lasoterapia
Lasoterapia twarda
24,48 zł 49.95
Dodaj do koszyka
  • -28%
  • Bestseller Pod gołym niebem
Pod gołym niebem Żyj w rytmie natury twarda
35,99 zł 49.99
Dodaj do koszyka
  • -30%
  • Zapowiedź Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie
  • Bestseller Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie
  • -32%
  • Bestseller Makramy i inne cuda ze sznurka
Makramy i inne cuda ze sznurka miękka
40,78 zł 59.98
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Zarządzanie marką, Harvard Business Review

4.5/5 ( 4 oceny )
    5
    3
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.