ZARZĄDZANIE MARKĄ - Hamish Pringle - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

książka

  • Wydawnictwo REBIS
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 392
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny
  • Okazje na książki w promocji!

ZARZĄDZANIE MARKĄ - opis produktu:

Autorzy dowodzą, że zła postawa przedstawicieli firmy wobec klienta może zrujnować każdą markę. Stąd wyzwaniem dla zwykłych pracowników, jak i dla menedżerów jest budowanie szczególnego nastawienia na klienta - życia marką. Zarządzanie marką pokazuje, jak firma winna tworzyć wytrawną organizację zorientowaną na kulturę obsługi, która skutkuje satysfakcją i lojalnością nabywcy.

Hamish Pringle, absolwent Trinity College i były dyrektor marketingu Saatchi & Saatchi, jest prezesem Brand Beliefs i szefem ds.strategii marketingowych IPA.
William Gordon, absolwent King`s College i London Business School, jest partnerem w firmie konsultingowej Accenture.
tłumaczenie: Wanda Grajkowska

Książka ZARZĄDZANIE MARKĄ pochodzi z wydawnictwa REBIS. Autorami książki są Hamish Pringle, William Gordon. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes. Książka ZARZĄDZANIE MARKĄ liczy 392 stron. Jej wymiary to 150x225.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes
  • Wydawnictwo: REBIS
  • Oprawa: miękka
  • Wymiary: 150x225
  • Ilość stron: 392
  • ISBN: 978-83-7510-246-8
  • Wprowadzono: 17.04.2008

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - Książka - ZARZĄDZANIE MARKĄ

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 2 oceny )
  • 5
    0
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: