Zarządzanie interesariuszami projektu / Bartosz Grucza 50,90 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Zarządzanie interesariuszami projektu (miękka)

książka

Zarządzanie interesariuszami projektu - opis produktu:

Na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci wzrost znaczenia projektów w organizacji i gospodarce stał się faktem. Zjawisko to, w pewnym uproszczeniu polegające na przejściu od powtarzalnych do nierutynowych procesów, doprowadziło do istotnych zmian w sposobie funkcjonowania przedsiębiorstw oraz do wyodrębnienia dziedziny wiedzy, jaką jest zarządzanie projektami. Rośnie liczba interakcji projektów z otoczeniem i z różnymi podmiotami występującymi w nim. Projekt zatem nierozerwalnie związany jest z zachowaniami interesariuszy. Koncepcja interesariuszy zdobywa coraz większą popularność wśród specjalistów zarządzania ze względu na jej pragmatyczny, bliski praktycznym problemom i rozwiązaniom, charakter. Koncepcja ta traktuje bowiem zarządzanie jako wypadkową aspiracji, celów i działań różnych grup interesów, co jest zgodne z obserwacjami i doświadczeniami praktycznymi. Szczególne znaczenie zjawisko to ma w zarządzaniu projektami. Przedmiotem monografii jest zarządzanie interesariuszami projektu. Koncepcja zarządzania interesariuszami projektów jest koncepcją pragmatyczną, co oznacza, że ma ona służyć nie tylko wyjaśnianiu problemów zarządzania ale także ich rozwiązywaniu. Istotnym elementem tej koncepcji jest proces zarządzania interesariuszami. Obejmuje on zazwyczaj co najmniej trzy fazy: fazę analizy, fazę planowania i fazę wdrożenia; są one powiązane z poszczególnymi procesami zarządzania projektem. Autor stworzył propozycję ośmioetapowego modelu procesu angażowania interesariuszy projektu, obejmującego: identyfikację interesariuszy, ich charakterystykę, ocenę znaczenia, analizę stanowisk, analizę potencjalnych koalicji, wybór strategii wobec interesariuszy, określenie i podjęcie działań angażujących oraz monitorowanie i cykl przeglądu interesariuszy. Rozwiązanie ma charakter aplikacyjny, koncentrując się również na etapach wdrożeniowych określeniu i podjęciu działań angażujących wynikających z przyjętej wcześniej strategii oraz zapewnieniu monitorowania i cyklu przeglądu, a zatem tworząc odpowiednie ramy dla ciągłego doskonalenia zarządzania interesariuszami.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -45%
Dynastia Miziołków

Joanna Olech

twarda
16,41 zł 29.83
  • -42%
Marzycielka

Katarzyna Michalak

miękka
23,07 zł 39.77
  • -33%
Seksuolożki. Sekrety gabinetów

Marta Szarejko

miękka
26,69 zł 39.84
  • -38%
Pacjentka

Alex Michaelides

miękka
24,69 zł 39.82
  • -38%
Złota klatka

Camilla Lackberg

miękka
24,69 zł 39.82
  • -30%
Zjazd absolwentów

Guillaume Musso

miękka
27,09 zł 38.69

Zobacz również

  • -30%
Miłość a życie społeczne

Sławomir Partycki

miękka
40,16 zł 57.37
  • -30%
Kierunek Targowica Polska 2005 - 2015

Wojciech Roszkowski

miękka
41,19 zł 58.85
  • -30%
  • -30%
Komuniści i złodzieje

Jakub Kopeć

miękka
25,07 zł 35.82
  • -30%
Analiza i kontrola kosztów przedsiębiorstwa

Edward Nowak

miękka
41,19 zł 58.85
  • RRecenzje
  • Książka
  • Zarządzanie interesariuszami projektu
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0,...

  • Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane jako podstawowy czynnik prze-wagi...

  • Książka zawiera studia przypadku oraz `ćwiczenia` do podstawowego i obowiązkowego dla wszystkich studentów uczelni biznesowych przedmiotu `Podstawy teorii organizacji i zarządzania`. Ten przedmiot jest wykładany na I roku studiów z dziedziny biznesu i musi go zaliczyć każdy student. Jest...

  • Projekty europejskie, czyli projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, stają się trwałym elementem wspomagającym rozwój gospodarczy i społeczny w Polsce. Jednym z najważniejszych problemów jest kwestia właściwego przygotowania przedsięwzięć do realizacji, w tym skutecznego i...

  • Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0,...

  • Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane jako podstawowy czynnik prze-wagi...