Wzrost Ideały jako siła napędowa (twarda)
książka
Wydawnictwo Mt Biznes |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książka Wzrost w umiejętny sposób wplata ponadczasowe prawdy o ludzkim zachowaniu i wartościach w praktyczny model biznesowy, który opisuje, w jaki sposób można odkrywać, budować, upowszechniać, tworzyć i oceniać swój ideał. Odwołując się do barwnych historii z własnego doświadczenia, a także przyglądając się z bliska sukcesom marek takich jak Pampers, Discovery Channel, Jack Daniel`s czy Zappos, autor książki Wzrost łamie dla nas szyfr sukcesu w biznesie XXI wieku.`Epokowe wydarzenie...` - Tom Peters, współautor książki "Poszukiwanie doskonałości w biznesie"
Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie.
- Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim Stengel pokazuje, że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata - tak zróżnicowanych jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos oraz Innovent - występuje zależność przyczynowo-skutkowa pomiędzy umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich emocji, nadziei, wartości i poczucia sensu a wynikami finansowymi. Z badania wynika, że w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy - w grupę `Stengel 50` - przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki S&P 500.
- Książka Wzrost opiera się na bezprecedensowych badaniach empirycznych, dla których impulsem stały się obserwacje firm rozwijających się szybciej niż P&G (Stengel prowadził je jako globalny dyrektor ds. marketingu firmy Procter & Gamble). Po odejściu ze stanowiska w 2008 roku Stengel, we współpracy z globalną firmą badawczą i konsultingową Millward Brown Optimor, opracował założenia nowego projektu badawczego. Badanie to miało na celu analizę zależności między zaangażowaniem, lojalnością i skłonnością klientów do promowania marki a wynikami finansowymi firmy w dziesięcioletnim okresie.
- Następnie w ramach dalszych dociekań badacze postanowili przyjrzeć się `czarnej skrzynce` w postaci umysłu konsumenta. Odwołali się do badań neurobiologicznych, aby obserwować poziom zaangażowania klienta i mierzyć jego podświadome reakcje. Na tej podstawie chcieli ustalić, czy najlepsze firmy wyodrębnione w ramach Stengel Study w większym stopniu niż pozostałe przedsiębiorstwa kojarzą się ludziom z ideałami.
Nowy, potężny model biznesowy. (...) Lektura obowiązkowa (...) dla wszystkich liderów biznesu. Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjny firmy Facebook
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Mt Biznes |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 10.04.2013 |