SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Wzornictwo i emocje

Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Arkady
Data wydania 2015
Oprawa miękka
Liczba stron 264
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Popularnonaukowe
Wydawnictwo: Arkady
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2015
Wymiary: 135x205
Liczba stron: 264
ISBN: 978-83-213-4870-4
Wprowadzono: 03.03.2015

RECENZJE - książki - Wzornictwo i emocje, Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie - Donald A. Norman

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 12 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    3
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: