Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce - Eulalia Skawińska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce

książka

  • Wydawnictwo Dom Organizatora
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 303
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy

Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce - opis produktu:

Spis treści:

Przedmowa

JERZY DIETL
Dylematy rozwoju marketingu

I.
UWARUNKOWANIA ORIENTACJI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW XXI WIEKU

EULALIA SKAWIŃSKA
Wpływ konsumenta "Y" na marketingowe zachowania przedsiębiorstw przyszłości

KRYSTYNA ŚLIWIŃSKA, ANNA DEWALSKA-OPITEK
Poziom etnocentryzmu młodych konsumentów determinantą działań przedsiębiorstwa na rynku europejskim - wyniki badań bezpośrednich

KAROLINA GOTOWAŁA
Różnorodność warunków kulturowych wyznacznikiem procesów dostosowawczych firm na rynkach zagranicznych

MARCIN KOMÓR
Akcesja Polski w struktury Unii Europejskiej, a działalność marketingowa przedsiębiorstw na eurorynku

II.
INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

ALICJA MALEWICZ-PEŁCZYŃSKA
System identyfikacji wizualnej jako źródło przewagi konkurencyjnej na przykładzie rynku artykułów papierniczych

MAGDALENA RZEMIENIAK
Marketing regionalny - wybrane aspekty promocji marketingowej

BOGNA JAŚKIEWICZ
Zarządzanie procesami komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie a globalizacja

MARIUSZ BRANOWSKI, JOANNA SlBILSKA
Polsko-niemieckie negocjacje handlowe. Uwarunkowania i metody prowadzenia

III.
ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW

ROMAN NIESTRÓJ
Informacyjne przesłanki ewolucji marketingu

MARZANNA K. WITEK-HAJDUK
Czynniki przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiej

KAROLINA BONDAROWSKA
Metoda "Q-S" jako narzędzie kształtowania jakości obsługi klienta

KRYSTYNA IWIŃSKA-KNOP
Wpływ internacjonalizacji na rozwój handlu w Polsce

ELŻBIETA J. BlESAGA-SŁOMCZEWSKA
Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w budowaniu wartości przedsiębiorstwa na rynku globalnym

IRENA LISZKOWSKA
Program lojalnościowy jako instrument budowania więzi między marką a konsumentem

KATARZYNA ŁAWNICZAK-GOŚCIŃSKA
Jakość kadry menedżerskiej jako źródło przewagi konkurencyjnej w procesie internacjonalizacji polskich firm

IV.
BUDOWA POZYCJI RYNKOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW NA KONKURENCYJNYM RYNKU

ROMUALD I. ZALEWSKI. MONIKA KRAKOWSKA
Pozycja rynkowa firmy Glaxosmithkline

EWA WIĘCEK-JANKA
Aspekty zarządzania marketingowego w mikroprzedsiębiorstwach Wielkopolski

ANDRZEJ TOKARSKI, MACIEJ TOKARSKI
Konkurencja na rynku soli w Polsce w kontekście procesów integracyjnych z rynkiem Unii Europejskiej na przykładzie działalności Inowrocławskiej Kopalni Soli "SOLINO"

MlLENA RATAJCZAK
Procesy dostosowawcze polskich przedsiębiorstw przemysłu mleczarskiego do wymagań Unii Europejskiej

MAREK SZCZEPAŃSKI
Zarządzanie problemowe w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym

Indeks Autorów

Książka Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce pochodzi z wydawnictwa Dom Organizatora. Autorem książki jest Eulalia Skawińska. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce liczy 303 stron. Jej wymiary to 163 x 233.
S
Szczegóły

Polecane

  • -42%
  • Nowość Zakaz nadużycia praw procesowych
Zakaz nadużycia praw procesowych twarda
76,38 zł 131.68
Dodaj do koszyka
  • -41%
  • Nowość Kasprowy
Kasprowy Kolejka i procesy miękka
21,18 zł 35.90
Dodaj do koszyka
  • -31%
  • Nowość Ogólne zasady więziennictwa
Ogólne zasady więziennictwa
14,43 zł 20.91
Dodaj do koszyka
  • -42%
  • Nowość Prawo własności przemysłowej
Prawo własności przemysłowej Komentarz twarda
230,64 zł 397.67
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce

4.7/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.