Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce
książka
Wydawnictwo Dom Organizatora |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Spis treści:Przedmowa
JERZY DIETL
Dylematy rozwoju marketingu
I.
UWARUNKOWANIA ORIENTACJI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW XXI WIEKU
EULALIA SKAWIŃSKA
Wpływ konsumenta "Y" na marketingowe zachowania przedsiębiorstw przyszłości
KRYSTYNA ŚLIWIŃSKA, ANNA DEWALSKA-OPITEK
Poziom etnocentryzmu młodych konsumentów determinantą działań przedsiębiorstwa na rynku europejskim - wyniki badań bezpośrednich
KAROLINA GOTOWAŁA
Różnorodność warunków kulturowych wyznacznikiem procesów dostosowawczych firm na rynkach zagranicznych
MARCIN KOMÓR
Akcesja Polski w struktury Unii Europejskiej, a działalność marketingowa przedsiębiorstw na eurorynku
II.
INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
ALICJA MALEWICZ-PEŁCZYŃSKA
System identyfikacji wizualnej jako źródło przewagi konkurencyjnej na przykładzie rynku artykułów papierniczych
MAGDALENA RZEMIENIAK
Marketing regionalny - wybrane aspekty promocji marketingowej
BOGNA JAŚKIEWICZ
Zarządzanie procesami komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie a globalizacja
MARIUSZ BRANOWSKI, JOANNA SlBILSKA
Polsko-niemieckie negocjacje handlowe. Uwarunkowania i metody prowadzenia
III.
ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW
ROMAN NIESTRÓJ
Informacyjne przesłanki ewolucji marketingu
MARZANNA K. WITEK-HAJDUK
Czynniki przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiej
KAROLINA BONDAROWSKA
Metoda "Q-S" jako narzędzie kształtowania jakości obsługi klienta
KRYSTYNA IWIŃSKA-KNOP
Wpływ internacjonalizacji na rozwój handlu w Polsce
ELŻBIETA J. BlESAGA-SŁOMCZEWSKA
Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w budowaniu wartości przedsiębiorstwa na rynku globalnym
IRENA LISZKOWSKA
Program lojalnościowy jako instrument budowania więzi między marką a konsumentem
KATARZYNA ŁAWNICZAK-GOŚCIŃSKA
Jakość kadry menedżerskiej jako źródło przewagi konkurencyjnej w procesie internacjonalizacji polskich firm
IV.
BUDOWA POZYCJI RYNKOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW NA KONKURENCYJNYM RYNKU
ROMUALD I. ZALEWSKI. MONIKA KRAKOWSKA
Pozycja rynkowa firmy Glaxosmithkline
EWA WIĘCEK-JANKA
Aspekty zarządzania marketingowego w mikroprzedsiębiorstwach Wielkopolski
ANDRZEJ TOKARSKI, MACIEJ TOKARSKI
Konkurencja na rynku soli w Polsce w kontekście procesów integracyjnych z rynkiem Unii Europejskiej na przykładzie działalności Inowrocławskiej Kopalni Soli "SOLINO"
MlLENA RATAJCZAK
Procesy dostosowawcze polskich przedsiębiorstw przemysłu mleczarskiego do wymagań Unii Europejskiej
MAREK SZCZEPAŃSKI
Zarządzanie problemowe w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym
Indeks Autorów
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Dom Organizatora |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 26.02.2007 |