Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce

książka

Wydawnictwo Dom Organizatora
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Spis treści:

Przedmowa

JERZY DIETL
Dylematy rozwoju marketingu

I.
UWARUNKOWANIA ORIENTACJI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW XXI WIEKU

EULALIA SKAWIŃSKA
Wpływ konsumenta "Y" na marketingowe zachowania przedsiębiorstw przyszłości

KRYSTYNA ŚLIWIŃSKA, ANNA DEWALSKA-OPITEK
Poziom etnocentryzmu młodych konsumentów determinantą działań przedsiębiorstwa na rynku europejskim - wyniki badań bezpośrednich

KAROLINA GOTOWAŁA
Różnorodność warunków kulturowych wyznacznikiem procesów dostosowawczych firm na rynkach zagranicznych

MARCIN KOMÓR
Akcesja Polski w struktury Unii Europejskiej, a działalność marketingowa przedsiębiorstw na eurorynku

II.
INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

ALICJA MALEWICZ-PEŁCZYŃSKA
System identyfikacji wizualnej jako źródło przewagi konkurencyjnej na przykładzie rynku artykułów papierniczych

MAGDALENA RZEMIENIAK
Marketing regionalny - wybrane aspekty promocji marketingowej

BOGNA JAŚKIEWICZ
Zarządzanie procesami komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie a globalizacja

MARIUSZ BRANOWSKI, JOANNA SlBILSKA
Polsko-niemieckie negocjacje handlowe. Uwarunkowania i metody prowadzenia

III.
ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW

ROMAN NIESTRÓJ
Informacyjne przesłanki ewolucji marketingu

MARZANNA K. WITEK-HAJDUK
Czynniki przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiej

KAROLINA BONDAROWSKA
Metoda "Q-S" jako narzędzie kształtowania jakości obsługi klienta

KRYSTYNA IWIŃSKA-KNOP
Wpływ internacjonalizacji na rozwój handlu w Polsce

ELŻBIETA J. BlESAGA-SŁOMCZEWSKA
Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w budowaniu wartości przedsiębiorstwa na rynku globalnym

IRENA LISZKOWSKA
Program lojalnościowy jako instrument budowania więzi między marką a konsumentem

KATARZYNA ŁAWNICZAK-GOŚCIŃSKA
Jakość kadry menedżerskiej jako źródło przewagi konkurencyjnej w procesie internacjonalizacji polskich firm

IV.
BUDOWA POZYCJI RYNKOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW NA KONKURENCYJNYM RYNKU

ROMUALD I. ZALEWSKI. MONIKA KRAKOWSKA
Pozycja rynkowa firmy Glaxosmithkline

EWA WIĘCEK-JANKA
Aspekty zarządzania marketingowego w mikroprzedsiębiorstwach Wielkopolski

ANDRZEJ TOKARSKI, MACIEJ TOKARSKI
Konkurencja na rynku soli w Polsce w kontekście procesów integracyjnych z rynkiem Unii Europejskiej na przykładzie działalności Inowrocławskiej Kopalni Soli "SOLINO"

MlLENA RATAJCZAK
Procesy dostosowawcze polskich przedsiębiorstw przemysłu mleczarskiego do wymagań Unii Europejskiej

MAREK SZCZEPAŃSKI
Zarządzanie problemowe w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym

Indeks Autorów
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Dom Organizatora
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 26.02.2007

RECENZJE - książki - Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce

4.7/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0