Wywiad biznesowy w korporacjach transnarodowych
Teoria i praktyka książka
Wydawnictwo Adam Marszałek |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Tematyka wywiadu biznesowego jest na rynku wydawniczym ledwie zauważalna. Obejmuje nieliczne prace przyczynkarskie oraz tłumaczenia książek z języków obcych. Powody wiążą się z niewielkim zakresem tego typu działań w polskich firmach. Nieliczne są także rodzime środowiska badawcze i eksperckie, zainteresowane ta problematyką. Autor kompetentnie objaśnia te przyczyny i przybliża polskiemu czytelnikowi znaczny dorobek badawczy o bogate doświadczenie praktyczne wywiadu biznesowego dużych przedsiębiorstw w krajach rozwiniętych, np. We Francji, w Japonii, USA, Wielkiej Brytanii. Aktualność tematu zwiększa ponadto analiza transnarodowych korporacji jako głównych podmiotów gospodarczych na globalnych rynkach.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Adam Marszałek |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 01.04.2009 |