Wywiad biznesowy w korporacjach transnarodowych

Teoria i praktyka

książka

Wydawnictwo Adam Marszałek
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Tematyka wywiadu biznesowego jest na rynku wydawniczym ledwie zauważalna. Obejmuje nieliczne prace przyczynkarskie oraz tłumaczenia książek z języków obcych. Powody wiążą się z niewielkim zakresem tego typu działań w polskich firmach. Nieliczne są także rodzime środowiska badawcze i eksperckie, zainteresowane ta problematyką. Autor kompetentnie objaśnia te przyczyny i przybliża polskiemu czytelnikowi znaczny dorobek badawczy o bogate doświadczenie praktyczne wywiadu biznesowego dużych przedsiębiorstw w krajach rozwiniętych, np. We Francji, w Japonii, USA, Wielkiej Brytanii. Aktualność tematu zwiększa ponadto analiza transnarodowych korporacji jako głównych podmiotów gospodarczych na globalnych rynkach.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 01.04.2009

RECENZJE - książki - Wywiad biznesowy w korporacjach transnarodowych, Teoria i praktyka

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0