Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Wybory parlamentarne 2007

Marketing polityczny, media, partie

książka

Wydawnictwo Duet
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W książce oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej analizie uwzględniającej techniki stosowane przez aktorów politycznych zmagań.
Od Redaktora
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Duet
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 30.01.2013

RECENZJE - książki - Wybory parlamentarne 2007, Marketing polityczny, media, partie

4.8/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0