Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa
książka
Wydawnictwo Adam Marszałek |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
(...) otrzymaliśmy wyjątkową, jak na polskie warunki, pracę zbiorową. Jest ona podporządkowana w całości jednolitej wizji badawczej i w ogromnej mierze j ą realizuj e. Jest to widoczne nie tylko na poziomie zamysłu struktury analizy przedmiotu badania, ale i jego sposobu badania. Tym samym mamy do czynienia z dziełem holistycznym, logicznie uporządkowanym, obejmującym najbardziej istotne elementy pola badawczego i jednolitym metodologicznie. Powyższe opracowanie zbiorowe będzie znaczącym tekstem dla wszystkich badaczy zajmujących się w Polsce marketingiem wyborczym, w dodatku w pełni się nadaje jako znacząca pomoc dydaktyczna dla studentów dziennikarstwa, politologii i marketingu. Warto j ą też polecić wszystkim praktykom marketingu wyborczego.dr hab. Roman Backer, prof. UMK
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Adam Marszałek |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 31.07.2007 |