Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa - Marek Jeziński - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa

książka

  • Wydawnictwo Adam Marszałek
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 244
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny
  • Okazje na książki w promocji!

Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa - opis produktu:

(...) otrzymaliśmy wyjątkową, jak na polskie warunki, pracę zbiorową. Jest ona podporządkowana w całości jednolitej wizji badawczej i w ogromnej mierze j ą realizuj e. Jest to widoczne nie tylko na poziomie zamysłu struktury analizy przedmiotu badania, ale i jego sposobu badania. Tym samym mamy do czynienia z dziełem holistycznym, logicznie uporządkowanym, obejmującym najbardziej istotne elementy pola badawczego i jednolitym metodologicznie. Powyższe opracowanie zbiorowe będzie znaczącym tekstem dla wszystkich badaczy zajmujących się w Polsce marketingiem wyborczym, w dodatku w pełni się nadaje jako znacząca pomoc dydaktyczna dla studentów dziennikarstwa, politologii i marketingu. Warto j ą też polecić wszystkim praktykom marketingu wyborczego.
dr hab. Roman Backer, prof. UMK

Książka Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa pochodzi z wydawnictwa Adam Marszałek. Autorem książki jest Marek Jeziński. Należy do gatunków: nauki społeczne, polityka. Książka Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa liczy 244 stron. Jej wymiary to 145 x 205.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: