Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa

książka

Wydawnictwo Adam Marszałek
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

(...) otrzymaliśmy wyjątkową, jak na polskie warunki, pracę zbiorową. Jest ona podporządkowana w całości jednolitej wizji badawczej i w ogromnej mierze j ą realizuj e. Jest to widoczne nie tylko na poziomie zamysłu struktury analizy przedmiotu badania, ale i jego sposobu badania. Tym samym mamy do czynienia z dziełem holistycznym, logicznie uporządkowanym, obejmującym najbardziej istotne elementy pola badawczego i jednolitym metodologicznie. Powyższe opracowanie zbiorowe będzie znaczącym tekstem dla wszystkich badaczy zajmujących się w Polsce marketingiem wyborczym, w dodatku w pełni się nadaje jako znacząca pomoc dydaktyczna dla studentów dziennikarstwa, politologii i marketingu. Warto j ą też polecić wszystkim praktykom marketingu wyborczego.
dr hab. Roman Backer, prof. UMK
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 31.07.2007

RECENZJE - książki - Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0