Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Wybory 2010 Media i marketing polityczny

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Artykuły zawarte w recenzowanej pracy w kompetentny naukowo, a zarazem interesujący sposób odnoszą się do przebiegu kampanii poprzedzających polskie wybory prezydenckie i samorządowe w 2010 roku. Zwraca uwagę trafny dobór tematyki poszczególnych artykułów, umożliwiających wieloaspektową analizę przedsięwzięć kampanijnych realizowanych przez podmioty rywalizacji politycznej zarówno na szczeblu ogólnokrajowym (wybory prezydenckie), jak i lokalnym (wybory samorządowe). Wysoko należy ocenić fakt, że w pracy znajdujemy także naukowo ważne refleksje oceniające rolę środków masowego komunikowania we współczesnych polskich kampaniach wyborczych. Poziom naukowy analiz badawczych, sposób formułowania wniosków oraz szeroki wachlarz wykorzystanych metod i technik badawczych wskazują na bardzo dobre opanowanie warsztatu naukowego. Szczególnie należy podkreślić umiejętność zachowania niezbędnego dystansu do podejmowanej problematyki, dzięki czemu otrzymaliśmy w pełni dojrzałą naukowo pracę, w znaczący sposób wzbogacającą polską literaturę poświęconą rywalizacji politycznej, komunikowaniu politycznemu oraz marketingowi politycznemu.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 16.04.2013

RECENZJE - książki - Wybory 2010 Media i marketing polityczny

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0