Współdziałanie. Zmierzch rywalizacji pracowników? Pro- i antyrywalizacyjne narzędzia personalne

książka

Wydawnictwo Difin
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Podjętą w książce problematykę należy uznać za trudną, złożoną, słabo zbadaną. Omawiając poszczególne kwestie dotyczące rywalizacji i współdziałania, jak również charakteryzując metody i techniki stymulujące obydwa wspomniane procesy przedstawiono w sposób krótki, zwięzły, interesujący i co ważne zrozumiały dla przeciętnego Czytelnika. W końcu każdego rozdziału umieszczono podstawowe problemy w nim zawarte. Pozwala to na ukierunkowanie refleksji i skupienie uwagi na ważnych kwestiach analizowanej problematyki. Pierwsza jej część -obejmująca treści zawarte w czterech pierwszych rozdziałach - zawiera wiedzę ogólniejszej natury, tj. pojęcia, uwarunkowania i rodzaje zarówno rywalizacji, jak i współzawodnictwa, wady i zalety dużego natężenia obu tych procesów rozpatrywane w różnych obszarach funkcjonowania firmy. Szczególnie wiele miejsca poświęcono na omówienie wpływu rywalizacji i współzawodnictwa na konkurencyjność firmy oraz na produktywności pracy i zadowolenie z pracy. Druga cześć pracy (zob. rozdz. V-IX) zawiera sporo treści o charakterze metodycznym i aplikacyjnym. Podano w niej opis wielu metod i technik badawczych. Książka ta zapewne zainteresuje menedżerów, zwłaszcza tych, którzy odpowiadają za racjonalizację zatrudnienia, działaczy związków zawodowych, pracowników służb pracowniczych oraz pracowników urzędów pracy. Książkę tę można rekomendować badaczom-teoretykom zajmujących się problematyka zachowań organizacyjnych, zarządzania zasobami ludzkimi oraz studentom szkół ekonomicznych i nie tylko. Powinni ja przeczytać także ci, którzy zajmują się człowiekiem w procesie pracy.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Difin
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 24.08.2004

RECENZJE - książki - Współdziałanie. Zmierzch rywalizacji pracowników? Pro- i antyrywalizacyjne narzędzia personalne

4.7/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0