Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce - Wojciech Grzegorczyk - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 128
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce - opis produktu:

Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego,
Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki badań marketingowych w sektorze bankowym, proces kreowania nowego produktu bankowego, przebieg jego cyklu życia i badania efektywności działań marketingowych banku są nadal do końca nieopracowane i nierozstrzygnięte. W pracy przedstawiono propozycje ich rozwiązań, a autorzy zdają sobie sprawę z niepełnej listy i przyczynkowości swoich propozycji. Wydaje się jednak, że te propozycje mogą wywołać dyskusję w środowisku naukowym i wśród praktyków zajmujących się marketingiem w sektorze bankowym, a w efekcie przyczynić się do pomyślnego rozwiązania wymienionych problemów.

Książka Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Łódzki. Autorami książki są Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska. Książka Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce liczy 128 stron. Jej wymiary to 170x240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 170x240
  • Ilość stron: 128
  • ISBN: 9788375254822
  • Wprowadzono: 17.12.2012

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -15%
Zakładka drewniana Kobieta z balonem  
10,44 zł 12.29
Dodaj do koszyka
Zakładka do książki Buses  
7,97 zł
Dodaj do koszyka
  • -9%
Zakładka 42 ze wstążką Pieprz  
9,50 zł 10.43
Dodaj do koszyka
  • -40%
27 śmierci Toby`ego Obeda miękka
25,14 zł 41.90
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

4.3/5 ( 3 oceny )
    5
    1
    4
    2
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.