Wskaźniki marketingowe / Robert Kozielski 76,05 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image
przeczytaj fragment

Wskaźniki marketingowe (twarda)

książka

4.4 36 głosów
  • Wydawnictwo Nieoczywiste
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 672
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Wskaźniki marketingowe - opis produktu:

Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.

Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Nie uważam marketingu za naukę, a jedynie za pewną dziedzinę wiedzy, której rozwój zależy od użyteczności narzędzi dostarczanych przez nią organizacjom. Ten aspekt pragmatyczny został w pełni zrealizowany w tej pracy. Bardzo wysoko oceniam wstęp pióra Roberta Kozielskiego, a także gruntowne osadzenie opisywanych wskaźników w literaturze przedmiotu oraz przykłady ich zastosowań.
Prof. dr hab. Jerzy Dietl
Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości

Przesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu trudno o rozwój użytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to prawdopodobnie nie rozumiemy go w pełni. Książka jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, ale i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć również kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie.
Prof. Henryk Sterniczuk
University of New Brunswick, Kanada

Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej.
Barbara Pałdyna
Marketing Manager, PricewaterhouseCoopers - dział doradztwa podatkowego

Szkoląc pracowników marketingu, widzę, że zwykle wiedzą, JAK coś zrobić poprawnie, rzadziej - CO zrobić, jak zmierzyć wynik i wyciągnąć wnioski. Świetnie radzą sobie z taktyką, ale nie zawsze wybierają właściwe cele - wtedy efekty ich pracy niczemu nie służą. Książka zmusza do przemyślenia tych właśnie kwestii.
Rafał Szczepanik
Partner i członek zarządu w firmie szkoleniowej Training Partners
S
Szczegóły
  • RRecenzje
  • Książka
  • Wskaźniki marketingowe
Średnia ocena:
4.4
    27
    3
    1
    2
    3
Twoja ocena:
imię, nazwisko lub nick:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

Niedźwiedź

M. Orzełowski

33,98 zł
  • -25%
Iris Mcblack Kryształowe serce Tom 1

M. Bergel

28,35 zł 37.80
  • -25%
Tajemnica Floriana

C. Nissimov

23,94 zł 31.92
  • -35%
W ukryciu

N. Roberts

25,85 zł 39.77
Zapowiedź - 6.9.2019
  • -34%
Była arabską stewardesą

M. Margielewski

23,69 zł 35.89
Zapowiedź - 18.9.2019
  • -35%
Horyzont

J. Małecki

25,89 zł 39.84
Zapowiedź - 19.9.2019
  • -25%
  • -25%
Okno

J. Durski

26,19 zł 34.91

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 68.84 zł
    53.00 zł

    Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku....

  • Książka pt. "Wskaźniki rynku kapitałowego - zastosowanie w wycenach przedsiębiorstw oraz w strategiach inwestycyjnych` jest pierwszą zwartą publikacją na polskim rynku wydawniczym, która kompleksowo przedstawia tego rodzaju zagadnienia. W sposób szczegółowy ukazano w niej: - rodzaje, zasady...

  • Na początku pracy autorzy odnieśli się do teoretycznych aspektów komunikacji wizualnej. Następnie przedstawiono miejsce komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej, jej pozycję określaną przez pryzmat nauk o sztuce, następnie przedstawiono rolę MŚP i wykorzystanie przez sektor MŚP...

  • Książka ma charakter monograficzny i jest pierwszą próbą stworzenia analogicznych ekologicznych skal wskaźnikowych w odniesieniu do typologicznych jednostek roślinności. Wartość takiego opracowania polega nie tylko na wyskalowaniu warunków siedliskowych zbiorowisk roślinnych Polski, a więc nie...

  • Kilkadziesiąt wskaźników i stawek aktualnych od 1 czerwca 2014 roku bez których codzienna praca specjalisty ds. płac jest niemożliwa. Wystarczy kliknąć w odpowiedni wskaźnik w spisie treści, aby szybko znaleźć go na jednej z 62 stron publikacji. Dodatkową wartością jest obliczenie kwoty do wypłaty...

  • W tej książce znajdziesz aktualne wskaźniki i stawki niezbędne w pracy każdego księgowego i osoby prowadzącej działalność gospodarczą. Jej kieszonkowy format pozwoli Ci zawsze mieć ją pod ręką, a zwłaszcza wtedy kiedy potrzebujesz dokonać rozliczeń z VAT, PIT czy ZUS. Wszystkie ważne wskaźniki i...