Wskaźniki marketingowe / Robert Kozielski | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image
przeczytaj fragment

Wskaźniki marketingowe (twarda)

książka

  • Wydawnictwo Nieoczywiste
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 672
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Wskaźniki marketingowe - opis produktu:

Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.

Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Nie uważam marketingu za naukę, a jedynie za pewną dziedzinę wiedzy, której rozwój zależy od użyteczności narzędzi dostarczanych przez nią organizacjom. Ten aspekt pragmatyczny został w pełni zrealizowany w tej pracy. Bardzo wysoko oceniam wstęp pióra Roberta Kozielskiego, a także gruntowne osadzenie opisywanych wskaźników w literaturze przedmiotu oraz przykłady ich zastosowań.
Prof. dr hab. Jerzy Dietl
Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości

Przesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu trudno o rozwój użytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to prawdopodobnie nie rozumiemy go w pełni. Książka jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, ale i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć również kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie.
Prof. Henryk Sterniczuk
University of New Brunswick, Kanada

Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej.
Barbara Pałdyna
Marketing Manager, PricewaterhouseCoopers - dział doradztwa podatkowego

Szkoląc pracowników marketingu, widzę, że zwykle wiedzą, JAK coś zrobić poprawnie, rzadziej - CO zrobić, jak zmierzyć wynik i wyciągnąć wnioski. Świetnie radzą sobie z taktyką, ale nie zawsze wybierają właściwe cele - wtedy efekty ich pracy niczemu nie służą. Książka zmusza do przemyślenia tych właśnie kwestii.
Rafał Szczepanik
Partner i członek zarządu w firmie szkoleniowej Training Partners
S
Szczegóły

Zobacz również

  • RRecenzje
  • Książka
  • Wskaźniki marketingowe
4.4/5 ( 37 ocen )
    5
    28
    4
    3
    3
    1
    2
    2
    1
    3
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Instytut

K.C. Archer

miękka
26,00 zł 39.99
Zapowiedź - 3.2.2020
  • -35%
Łowca

Marek Zatwardnicki

miękka
17,48 zł 26.90
Zapowiedź - 23.12.2019
  • -35%
Nieugięty. Przestrzeń zewnętrzna Zaginiona flota, Tom 4

Jack Campbell

miękka
29,13 zł 44.80
Zapowiedź - 31.1.2020
  • -35%
Przyjaciel człowieka

Andrzej Pilipiuk

miękka
29,18 zł 44.90
Zapowiedź - 20.1.2020
  • -32%
Ucieczka w dzicz Wojownicy

Erin Hunter

twarda
33,23 zł 48.88
  • -35%
  • -37%
Kolory Ognia

PRACA ZBIOROWA

miękka
28,90 zł 45.87
  • -35%
Król Część 1

Grażyna Adamczyk

miękka
29,24 zł 44.99
Zapowiedź - 10.2.2020

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Książka pt. "Wskaźniki rynku kapitałowego - zastosowanie w wycenach przedsiębiorstw oraz w strategiach inwestycyjnych` jest pierwszą zwartą publikacją na polskim rynku wydawniczym, która kompleksowo przedstawia tego rodzaju zagadnienia. W sposób szczegółowy ukazano w niej: - rodzaje, zasady...

  • Książka stanowi kompendium oscylatorów i wskaźników analizy technicznej, a także średnich ruchomych. Przedstawione zostały podstawy systemów transakcyjnych. Liczne przykłady, ukazują zastosowanie wskaźników i oscylatorów do analizowania wykresów cen aktywów, notowanych na rynkach finansowych.

  • Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem, kompleksowego podręcznika z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autorzy uwzględnili w nim najnowsze osiągnięcia badawcze w tym zakresie oraz stosowane w praktyce standardy, modele i metody pracy. Książa zawiera...

  • Książka ma charakter monograficzny i jest pierwszą próbą stworzenia analogicznych ekologicznych skal wskaźnikowych w odniesieniu do typologicznych jednostek roślinności. Wartość takiego opracowania polega nie tylko na wyskalowaniu warunków siedliskowych zbiorowisk roślinnych Polski, a więc nie...

  • Kilkadziesiąt wskaźników i stawek aktualnych od 1 czerwca 2014 roku bez których codzienna praca specjalisty ds. płac jest niemożliwa. Wystarczy kliknąć w odpowiedni wskaźnik w spisie treści, aby szybko znaleźć go na jednej z 62 stron publikacji. Dodatkową wartością jest obliczenie kwoty do wypłaty...

  • W tej książce znajdziesz aktualne wskaźniki i stawki niezbędne w pracy każdego księgowego i osoby prowadzącej działalność gospodarczą. Jej kieszonkowy format pozwoli Ci zawsze mieć ją pod ręką, a zwłaszcza wtedy kiedy potrzebujesz dokonać rozliczeń z VAT, PIT czy ZUS. Wszystkie ważne wskaźniki i...