Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash - opis produktu:
Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!
Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją - lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych - od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.
Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:
- wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji
- symulowania uderzeń, odbić i zderzeń
- wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów
Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!
Książka Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorami książki są Adrian Dobre, Dev Ramtal. Książka Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash liczy 536 stron. Jej wymiary to 180x235. Oprawa jest miękka. Szczegóły - Dział: Książki
- Wydawnictwo: Helion
- Oprawa: miękka
- Okładka: miękka
- Wymiary: 180x235
- Ilość stron: 536
- ISBN: 978-83-246-4473-5
- Wprowadzono: 27.03.2013
- -49%

- -43%

- -36%

- -41%

Ten dzień miękka 23,50 zł 39.83
Dodaj do koszyka
- -42%

- -41%

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.