Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

książka

Wydawnictwo Sejmowe
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce - parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii przystaje do rzeczywistości, w końcu - do jakiego stopnia nasze decyzje wyborcze mają racjonalne podstawy.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Sejmowe
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 31.07.2007

RECENZJE - książki - Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0