Wizerunek zgromadzeń zakonnych w prasie polskiej (2013-2016)
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Studium medioznawcze medialnego wizerunku osób konsekrowanych na podstawie wybranych tytułów polskiej prasy świeckiej i katolickiej. Zamysłem autora było wypełnienie swoistej luki w podejmowanych badaniach prasoznawczych dotyczących obrazu zgromadzeń zakonnych. Należy zauważyć, że o ile zagadnienie wizerunku hierarchicznego Kościoła katolickiego (m.in. papieża, biskupów, księży diecezjalnych) jest dość często podejmowane przez polskich medioznawców, politologów i socjologów, o tyle temat wizerunku osób zakonnych nie doczekał się jeszcze szerszego omówienia. W monografii autor wyjaśnia istotę wizerunku zgromadzeń zakonnych i czynniki jego tworzące, a także pojęcia z obszaru teorii komunikowania w kontekście podjętych analiz.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 24.05.2019 |