rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Nie gwarantujemy dostawy przed 24.12

Wizerunek równoległy Nowa szansa promocji firmy i marki
ocena: 5, głosów: 1
 

Wizerunek równoległy
Nowa szansa promocji firmy i marki (miękka)

książka

Wydawnictwo: Poltext

z serii: warsztaty menadżerskie

Oprawa: miękka

Ilość stron: 218

Wysyłamy w: 5 - 7 dni + czas dostawy

Dostępność: mały zapaspomoc Brak na naszym magazynie.
Spróbujemy go sprowadzić dla Ciebie.
Szansa na realizację 20%.
Potrzebny czas 5-7 dni roboczych.

Ze względu na problemy w dostawie do Punktów Ruchu oraz Paczkomatów, te kanały dostawy są obecnie nieaktywne.

Nasza cena: 25,36

Cena detaliczna: 29,83

U nas taniej o 15%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

23,86

Powrót GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Wizerunek równoległy, Nowa szansa promocji firmy i marki - opis produktu:

Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego.
Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii.
Z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej - jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.

Wizerunek równoległy, Nowa szansa promocji firmy i marki - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama

Wydawnictwo: Poltext
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:164x234
Ilość stron:218
ISBN:978-83-7561-193-9
Wprowadzono: 09.11.2011
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Wizerunek równoległy, Nowa szansa promocji firmy i marki - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Wojciech Budzyński - przeczytaj też

Zobacz również

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

11.97 zł

taniej -0%

Wizerunek własny

Zygmunt Freud (1856-1939) - austriacki psycholog, psychoterapeuta, neurolog, neuropatolog, twórca psychoanalizy i psychologii głębi, chyba jedna z najważniejszych postaci w nauce o człowieku, postać wręcz symboliczna w nauce - jak Einstein w fizyce, tak Freud w naukach o człowieku wyznaczali najważniejsze kierunki myśli. W zasadzie nie byłoby współczesnej...

książka

33.83 zł

taniej -15%

Wizerunek Polski i Polaków w chicagowskim...

Publikacja poświęcona jest wizerunkowi Polski i Polaków, jaki promuje wśród swoich czytelników chicagowski `Dziennik Związkowy` - najstarsza polskojęzyczna gazeta codzienna wydawana w Stanach Zjednoczonych. Na podstawie cyklu felietonów komentujących bieżące wydarzenia w kraju nad Wisłą autorka ukazuje spojrzenie Polonii amerykańskiej na współczesną polską...

książka

39.88 zł

taniej -15%

Wizerunek kobiety w wielokulturowym...

Praca Moniki Hemeniuk-Walczak to oryginalne, cenne i napisane z dużą pasją opracowanie na temat wizerunku kobiet. Autorka wpisuje się nie tylko w studia genderowe, ale także w badania nad edukacją międzykulturową - ukazuje bardzo kompetentnie [...] wizerunek kobiet w zróżnicowanym kulturowo i etnicznie Kazachstanie z perspektywy edukacji międzykulturowej.

książka

20.53 zł

taniej -29%

Wizerunek

Proste, nasycone uczuciami wiersze to naprawdę "daleki szept Pieśni nad Pieśniami". Istnieje w nich nie tylko "ból inny", ale też inny sposób wypowiedzi: obrazy poetyckie Sochonia najczęściej splecione są z bezpośrednim wyznaniem lirycznym. Właśnie tym osobistym charakterem liryki - religijnej i miłosnej zarazem - wyłamuje się poeta z...

ebook

16.69 zł

taniej -15%

Wizerunek Polski i Polaków w chicagowskim...

Publikacja poświęcona jest wizerunkowi Polski i Polaków, jaki promuje wśród swoich czytelników chicagowski Dziennik Związkowy - najstarsza polskojęzyczna gazeta codzienna wydawana w Stanach Zjednoczonych. Na podstawie cyklu felietonów komentujących bieżące wydarzenia w kraju nad Wisłą autorka ukazuje spojrzenie Polonii amerykańskiej na współczesną polską...

ebook

72.30 zł

taniej -15%

Wizerunek polskiego paraolimpijczyka - pdf

W niniejszej pracy postanowiono ustalić, w jakim stopniu rozwój ruchu paraolimpijskiego w naszym kraju przejawiał cechy stabilności, a w jakim ulegał przekształceniom w czasie historycznym. Takie sformułowanie własnej problematyki badawczej wydawało się wyjątkowo istotne z tego powodu, iż w Polsce od 1970 roku doszło do zmian politycznych, ekonomicznych i...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

37.20

10.90

9.96

11.99

9.98

5.94

3.59

17.99

9.98

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność ›
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: