rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

Wizerunek

J. Sochoń

książka

23,43 zł taniej -19%

Czas równoległy

Z. Mikłaszewicz

książka

15,73 zł taniej -17%

Świat równoległy

T. Michniewicz

książka

30,25 zł taniej -24%

Wizerunek własny

Z. Freud

książka

11,85 zł

Handel równoległy produktami ...

M. Roszak

ebook epub

63,05 zł taniej -20%

Handel równoległy produktami ...

M. Roszak

ebook, multiformat: epub, pdf

75,92 zł taniej -15%

Świat Równoległy - mp3

T. Michniewicz

ebook mp3

29,19 zł taniej -15%

Handel równoległy produktami ...

M. Roszak

książka

68,55 zł taniej -13%

Świat równoległy Książka audio MP3

T. Michniewicz

audiobook cd

27,87 zł taniej -30%

Wizerunek szlachcica prawdziwego w ...

M. Bembus

książka

14,85 zł taniej -7%

Wizerunek równoległy Nowa szansa promocji firmy i marki
ocena: 5, głosów: 1
 

Wizerunek równoległy
Nowa szansa promocji firmy i marki (miękka)

książka

Wydawnictwo: Poltext

z serii: warsztaty menadżerskie

Oprawa: miękka

Ilość stron: 218

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 21,18

Cena detaliczna: 29,83

U nas taniej o 29%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń
Powrót GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Wizerunek równoległy, Nowa szansa promocji firmy i marki - opis produktu:

Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego.
Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii.
Z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej - jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.

Wizerunek równoległy, Nowa szansa promocji firmy i marki - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: Poltext
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:164x234
Ilość stron:218
ISBN:978-83-7561-193-9
Wprowadzono: 09.11.2011
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Wizerunek równoległy, Nowa szansa promocji firmy i marki - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Zamęt

V. Severski

książka

27,99 zł taniej -30%

Wampir z KC

A. Pilipiuk

książka

27,87 zł taniej -30%

Cudowny chłopak (okładka filmowa)

R. Palacio

książka

25,07 zł taniej -30%

Wojciech Budzyński - przeczytaj też

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

14.85 zł

taniej -7%

Wizerunek szlachcica prawdziwego w kazaniu na...

Niniejszy tom ukazuje się równo czterysta lat po śmierci Andrzeja Boboli herbu Leliwa (1540-1616), królewskiego dworzanina, sekretarza i w końcu podkomorzego koronnego, wiernego współpracownika króla Zygmunta III, słynącego z żarliwości religijnej, ale różnie ocenianego przez swoich współczesnych. Wizerunk szlachcica prawdziwego to publikacja o charakterze...

książka

11.85 zł

taniej -1%

Wizerunek własny

Zygmunt Freud (1856-1939) - austriacki psycholog, psychoterapeuta, neurolog, neuropatolog, twórca psychoanalizy i psychologii głębi, chyba jedna z najważniejszych postaci w nauce o człowieku, postać wręcz symboliczna w nauce - jak Einstein w fizyce, tak Freud w naukach o człowieku wyznaczali najważniejsze kierunki myśli. W zasadzie nie byłoby współczesnej...

książka

44.11 zł

taniej -6%

Wizerunek kobiety w wielokulturowym...

Praca Moniki Hemeniuk-Walczak to oryginalne, cenne i napisane z dużą pasją opracowanie na temat wizerunku kobiet. Autorka wpisuje się nie tylko w studia genderowe, ale także w badania nad edukacją międzykulturową - ukazuje bardzo kompetentnie [...] wizerunek kobiet w zróżnicowanym kulturowo i etnicznie Kazachstanie z perspektywy edukacji międzykulturowej.

książka

23.43 zł

taniej -19%

Wizerunek

Proste, nasycone uczuciami wiersze to naprawdę "daleki szept Pieśni nad Pieśniami". Istnieje w nich nie tylko "ból inny", ale też inny sposób wypowiedzi: obrazy poetyckie Sochonia najczęściej splecione są z bezpośrednim wyznaniem lirycznym. Właśnie tym osobistym charakterem liryki - religijnej i miłosnej zarazem - wyłamuje się poeta z...

ebook

74.46 zł

taniej -15%

Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń...

Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie do wyboru miejsca docelowego podróży), jak i mieszkańców (odnośnie do miejsca zamieszkania - obecnego lub potencjalnego)....

ebook

72.30 zł

taniej -15%

Wizerunek polskiego paraolimpijczyka - pdf

W niniejszej pracy postanowiono ustalić, w jakim stopniu rozwój ruchu paraolimpijskiego w naszym kraju przejawiał cechy stabilności, a w jakim ulegał przekształceniom w czasie historycznym. Takie sformułowanie własnej problematyki badawczej wydawało się wyjątkowo istotne z tego powodu, iż w Polsce od 1970 roku doszło do zmian politycznych, ekonomicznych i...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

17.48

13.32

13.70

3.58

2.84

4.96

3.97

3.59

7.65

4.11

9.63

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: