książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
W sieci słów, zdań i stron WWWSkuteczne teksty użytkowe dla Internetu
30 ćwiczeń z zakresu tworzenia treści internetowych
Dziennikarstwo internetowe, e-mail marketing, googlewriting i e-PR
Kluczowe umiejętności webwritera
"Słowa, słowa, słowa" - odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia zapamiętania treści znalezionych w sieci. Co zrobić, by teksty na Twojej witrynie oraz Twoje e-maile przykuwały uwagę odbiorcy? Kiedy zadbać o to, by zarówno ludzki wzrok, jak i oko mechanizmów pozycjonujących spojrzały łaskawie na Twoją stronę? Jak ująć w słowa Internet i schwytać uwagę czytelnika?
Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej `niecierpliwy przeglądacz` i `zaawansowany klikacz`. Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu - czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.
Konkretne rady i praktyczne ćwiczenia:
Jak samodzielnie przeprowadzić badania eye tracking?
Czym powinny charakteryzować się dobre teksty internetowe?
W jaki sposób wzbogacać treść o linki uzupełniające i rekomendujące oraz elementy multimedialne?
Kiedy e-mail perswazyjny jest naprawdę skuteczny?
Jak pisać teksty dziennikarskie dla Internetu: flash, news agencyjny, news prasowy?
Jakie teksty reklamowe są odpowiednie dla Google`a?
WYDANIE 2014
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 09.06.2014 |