rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
ocena: 5, głosów: 2
 
powiększenie

Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw (miękka)

książka

Oprawa: miękka

Ilość stron: 204

Wysyłamy w: 24h - 48h + czas dostawy

Nasza cena: 48,56

Cena detaliczna: 64,74

U nas taniej o 25%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka
Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw - opis produktu:

Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to:

- jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości?
- jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego?
- jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza?

Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.

Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: literatura popularno - naukowa, nauki społeczne, ekonomia i biznes

Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:0x0
Ilość stron:204
ISBN:9788320823479
Wprowadzono: 11.05.2019
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Beata Stępień - przeczytaj też

Handel zagraniczny Poradnik dla ...

B. Stępień

książka (miękka)

57,88 zł taniej -17%

Zarządzanie międzynarodowe z ...

B. Stępień

książka (miękka)

58,56 zł

Zobacz również

Historia żony

M. Yalom

książka (miękka)

50,87 zł taniej -25%

Podsłuch procesowy i pozaprocesowy ...

M. Rogalski

książka (twarda)

96,51 zł taniej -25%

Prawo administracyjne

J. Jagielski

książka (miękka)

59,10 zł taniej -25%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

23.05 zł

taniej -34%

Wartość tradycji Szkice o sztuce, literaturze,...

Najnowszy zbiór szkiców Rychlewskiego - analogicznie jak poprzednia `Kultura rozpadu` - przynosi teksty różnorodne gatunkowo, stylistycznie i tematycznie. Podobnie też jak w przypadku `Kultury rozpadu` jest to wypowiedź naznaczona indywidualną oceną i stylem autora. Wartość tradycji często zatem przynosi sądy odosobnione na tle literatury przedmiotowej. Ten...

książka

18.93 zł

taniej -0%

Wartość harcerstwa Przywrócić Pamięć

Seria wydawnicza `Przywrócić Pamięć` ma przybliżyć współczesnemu społeczeństwu publikacje założycieli ruchu skautowego, twórców rozwoju idei i metodyki harcerskiej z lat 1911-1939. Pomimo, że Harcerstwo weszło w drugie dziesięciolecie swej pracy, olbrzymia część społeczeństwa naszego nie uświadamia sobie potrzeb, celów i dążeń Harcerstwa. Obojętność na...

książka

21.49 zł

taniej -2%

Wartość człowieka

Kiedy świat mówi do nas, że jesteśmy coś warci, dotyka w nas jednej z najgłębszych potrzeb, ale kiedy stawia warunek jeśli, głęboko rani w nas tę potrzebę. Nieraz nie jesteśmy tego świadomi. Dlatego pozwalamy się ranić. Gonimy za tym, by świat nas dowartościował. Sądzimy, że musimy się rozprawić z mnóstwem podyktowanych nam jeśli: aby się liczyć, aby być...

ebook

3.33 zł

taniej -15%

Wartość płynności w bieżącym zarządzaniu...

Jednym z wielu obszarów zarządzania przedsiębiorstwem, jest zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Jest to dość specyficzna sfera zarządzania zasobami. Źródłami tych zasobów i strumieniami generowanymi przez przedsiębiorstwo. Od jej sprawności zależy czy osiągnięty zostanie sukces, czy porażka. Nie wystarczy, bowiem wytwarzać i sprzedawać produkty, na...

ebook

3.33 zł

taniej -15%

Wartość płynności w bieżącym zarządzaniu...

Jednym z wielu obszarów zarządzania przedsiębiorstwem, jest zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Jest to dość specyficzna sfera zarządzania zasobami. Źródłami tych zasobów i strumieniami generowanymi przez przedsiębiorstwo. Od jej sprawności zależy czy osiągnięty zostanie sukces, czy porażka. Nie wystarczy, bowiem wytwarzać i sprzedawać produkty, na...

ebook

3.33 zł

taniej -15%

Wartość płynności w bieżącym zarządzaniu...

Jednym z wielu obszarów zarządzania przedsiębiorstwem, jest zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Jest to dość specyficzna sfera zarządzania zasobami. Źródłami tych zasobów i strumieniami generowanymi przez przedsiębiorstwo. Od jej sprawności zależy czy osiągnięty zostanie sukces, czy porażka. Nie wystarczy, bowiem wytwarzać i sprzedawać produkty, na...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

23.89

2.99

14.99

14.99

2.99

1.98

8.99

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: