Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą

książka

Wydawnictwo OnePress
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!
Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza wykonującym go osobom mnóstwa frustracji? Przyczyna najczęściej jest jedna: ani firmy, ani ich pracownicy nie wiedzą, jak rozmawiać z klientami i czego oni od nich oczekują.

W książce tej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i cenne sugestie co do poprawy efektywności swoich rozmów. Autorami tego przewodnika są praktycy na co dzień zajmujący się telemarketingiem i szkoleniem telemarketerów. Już teraz sprawdź, w których punktach najczęściej pojawiają się konflikty na linii sprzedawca - klient, i dowiedz się, jak inteligentnie omijać te przeszkody. Na przykładzie konkretnych rozmów nauczysz się, jak prowadzić konwersację tak, aby była ona przyjemnością zarówno dla Ciebie, jak i Twojego klienta.
To wszystko sprawi, że Twoi klienci będą mile zdziwieni i chętnie wysłuchają, co masz im do powiedzenia. Będziesz mógł albo umówić się z nimi na spotkanie, albo załatwić sprzedaż od ręki!

Umawiać czy nie umawiać?
Test z działania i wytrwałego dążenia do celu
Zacznij od przygotowania siebie
Organizacja umawiania spotkań
Telemarketing B2B
Umawianie B2C
Czego nie robić, czyli praktyki zakazane

Wyrzuć skrypty i zacznij współdziałać z klientem!
Książka napisana jest przez dwójkę autorów, mających odmienne spojrzenia na zagadnienia związane z telemarketingiem, dlatego skorzystasz na niej podwójnie. Katarzyna Książkiewicz - trener biznesu i coach z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, obsłudze klienta, motywacji i budowaniu zwinnych zespołów. Właścicielka firmy Katarzyna Książkiewicz Trener z Szóstym Zmysłem i prezes spółki Call Center Online. Razem z Łukaszem Jasińskim napisała bestselerową książkę Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center.

Łukasz Jasiński - przedsiębiorca od urodzenia i menedżer call center niemalże od początku swojej kariery zawodowej. Mimo technicznego spojrzenia na zagadnienia call center fascynuje się umysłem i jego możliwościami. Propagator świadomego telemarketingu, upraszczania rzeczy skomplikowanych i ciągłego doskonalenia własnych umiejętności. Założyciel i wiceprezes TMSolution - firmy, która wspiera przedsiębiorców w całym procesie budowy i zarządzania call center. Pomysłodawca systemu call center Nexus - narzędzia, dzięki któremu praca telemarketerów staje się efektywniejsza, a zarządzanie call center okazuje się dziecinnie proste.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: OnePress
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 05.04.2017

RECENZJE - książki - Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą

4.6/5 ( 18 ocen )
  • 5
    14
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    2
  • 1
    0